Головна » 6 клас » Малювання |
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «образотворче мистецтво», композицією як основним засобом організації площини картини; «динамічною композицією» як засобом передавання напруження |
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «образотворче мистецтво», композицією як основним засобом організації площини картини; «симетричною композицією» як засобом передавання спокою та величі |
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «образотворче мистецтво»; композицією як основним засобом організації площини картини; «асиметричною композицією» як засобом передавання почуттів; формувати в дітей уміння сприймати |
Мета: закріплювати розуміння учнями поняття «композиція»; продовжувати надавати знання про лінійну перспективу як засіб передавання простору; формувати образне, логічне, просторове мислення; розвивати в дітей комбінаторні здібності |
Мета: закріплювати розуміння учнями поняття «композиція»; продовжувати ознайомлювати із засобами відтворення предметів на площині; надавати початкові відомості про системи вимірювання та пропорції; формувати образне, логічне, просторове мислення |
Мета: продовжувати надавати учням відомості про передавання форми предметів на площині; розглядати схеми лінійної перспективи для малювання площинних форм (форм, що складаються з площин), що знаходяться у різному положенні щодо лінії горизонту |
Мета: продовжувати надавати учням відомості про графіку як вид образотворчого мистецтва; розглядати засоби виразності графічного ображення; ознайомлювати з техніками штрихування; розвивати навички та вміння дітей працювати графічними матеріалами |
Мета: продовжувати надавати учням відомості про передавання форми предметів на площині; розглядати схеми лінійної перспективи для малювання фігур обертання, що знаходяться у різному положенні щодо лінії горизонту; ознайомлювати з технікою побудови форми |
Мета: продовжувати надавати учням відомості про передавання форми предметів на площині; розглядати схеми лінійної перспективи для малювання площинних форм зі значною кількістю кутів, що знаходяться у різному положенні щодо лінії горизонту |
Мета: продовжувати надавати учням відомості про передавання форми предметів на площині; розглядати схеми розподілу світла на різноманітних геометричних формах; продовжувати ознайомлювати з технікою тонування геометричних форм |
1-10 11-18