Головна » 10 клас » Всесвітня історія |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати основні цінності та здобутки людства на початку XX ст.;
• описувати становище у світі на початку ХХ ст. |
Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на карті провідні країни Європи на початку ХХ ст.;
• визначати особливості соціально-економічного розвитку провідних країн світу (США, Великої Британії, Німеччини, Франції, Росії та Австро-Угорщини) на початку ХХ ст. |
Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на карті провідні країни Азії на початку ХХ ст.;
• визначати особливості соціально-економічного розвитку Японії, Індії, Китаю на початку ХХ ст. |
Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на карті провідні країни Америки на початку ХХ ст.;
• визначати особливості соціально-економічного розвитку провідних країн Латинської Америки на початку ХХ ст. |
Після цього уроку учні зможуть:
• описувати процес створення Троїстого блоку та Антанти;
• характеризувати витоки та природу міжнародних криз та конфліктів
на початку ХХ ст. |
Після цього уроку учні зможуть:
• визначати причини вступу у війну головних її учасників, зокрема США, виходу Росії з війни;
• показувати на карті основні театри військових дій, військові кампанії та основні битви 1915–1918 рр. |
Мета: узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки, виділяти головне і другорядне; працювати з історичними термінами, висловлювати власну точку зору; вчити учнів культури спілкування |
Після цього уроку учні зможуть:
• описувати хід Паризької конференції;
• характеризувати головні положення Версальського договору з Німеччиною та договорів з її союзниками у Першій світовій війні; механізм створення, переваги й недоліки Ліги Націй |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати значення реалізації планів Дауеса і Юнга для Європи і США;
• пояснювати механізм розв’язання проблеми репарацій та значення її подолання для стабільності у світі |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні ознаки та різновиди тоталітаризму;
• характеризувати особливості тоталітарних режимів;
• хронологічно співвідносити події та явища теми |