Головна » Геометрія

Назва презентації Автор Короткий зміст

"В пошуках прекрасного". Команда Конус

921 2581.44 Mb

Воротинцев Віталій та ін.
Я досліджував форми Конуса в природі - Я досліджувала архітектуру - Я створював презентацію - Я коректор - Я досліджувала природу - Я досліджував гори
"Старанний” рівнобедрений трикутник

1124 2961.40 Mb

Цибко В.В.
Серед геометричних фігур, що мають три сторони він самий старанний. Трикутник називається рівнобедреним, якщо у нього дві сторони рівні
Аксіоми стереометрії

2494 3631.52 Mb

Бороденко В.І.
Геометричні тіла: Куб. Паралелепіпед. Тетраедр. Октаедр
Аналітичні і геометричні методи розв’язування планіметричних задач

1695 380902.0 Kb

Вишневська В.В.
Мета: ознайомити учнів з різними способами розвя’зування планіметричних задач, в тому числі векторним і координатним методом
Вектори

859 289549.5 Kb

Косюга Л.І.
Величини, для характеристики яких достатньо вказати їх числове значення, називаються скалярними величинами
Вектори

792 3063.34 Mb

Солоненко Марина
Вектор – напрямлений відрізок. Під напрямленим відрізком розуміють впорядковану пару точок, перша з яких - точка A - називається його початком, а друга - B - його кінцем
Вектори у просторі

1787 3141.48 Mb

Сертун Н.І.
Зміст 1.Поняття вектора. 2.Координати вектора. 3.Абсолютна величина вектора. 4.Рівні вектори. 5.Колінеарні вектори. 6.Компланарні вектори. 7.Дії над векторами. 8.Скалярний добуток векторів. 9.Приклади
Вертикальні кути, їх властивості. Кут між прямими, що перетинаються

1415 338146.5 Kb

Каніболоцька В.В.
Мета: сформувати в учнів уявлення про вертикальні кути; вивчити теорему про вертикальні кути; сформувати в учнів уміння застосовувати вивчену теорему для розв’язування задач. Ввести поняття кута між прямими, що перетинаються
Взаємне розміщення двох прямих у просторі

1150 2584.85 Mb

Маліцька Юлія
Вивчення взаємного розташування двох прямих у просторі: прямі, що перетинаються, паралельні прямі, мимобіжні прямі.
Взаємне розміщення прямих на площині. Урок з математики для 7 класу

2026 3695.12 Mb

Вихватенко Т.Ф.
Мета та задачі уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів з теми; закріпити вміння застосовувати отримані знання під час розв’язування задач; розвивати логічне мислення, комунікативні навички; виховувати наполегливість у досягненні мети, самостійність, інтерес до математики
1-10 11-20 21-30 ... 231-240 241-244