Головна » Геометрія

Назва презентації Автор Короткий зміст

"В пошуках прекрасного". Команда Конус

907 2511.44 Mb

Воротинцев Віталій та ін.
Я досліджував форми Конуса в природі - Я досліджувала архітектуру - Я створював презентацію - Я коректор - Я досліджувала природу - Я досліджував гори
"Старанний” рівнобедрений трикутник

1114 2881.40 Mb

Цибко В.В.
Серед геометричних фігур, що мають три сторони він самий старанний. Трикутник називається рівнобедреним, якщо у нього дві сторони рівні
Аксіоми стереометрії

2480 3511.52 Mb

Бороденко В.І.
Геометричні тіла: Куб. Паралелепіпед. Тетраедр. Октаедр
Аналітичні і геометричні методи розв’язування планіметричних задач

1683 374902.0 Kb

Вишневська В.В.
Мета: ознайомити учнів з різними способами розвя’зування планіметричних задач, в тому числі векторним і координатним методом
Вектори

846 280549.5 Kb

Косюга Л.І.
Величини, для характеристики яких достатньо вказати їх числове значення, називаються скалярними величинами
Вектори

779 2993.34 Mb

Солоненко Марина
Вектор – напрямлений відрізок. Під напрямленим відрізком розуміють впорядковану пару точок, перша з яких - точка A - називається його початком, а друга - B - його кінцем
Вектори у просторі

1774 3061.48 Mb

Сертун Н.І.
Зміст 1.Поняття вектора. 2.Координати вектора. 3.Абсолютна величина вектора. 4.Рівні вектори. 5.Колінеарні вектори. 6.Компланарні вектори. 7.Дії над векторами. 8.Скалярний добуток векторів. 9.Приклади
Вертикальні кути, їх властивості. Кут між прямими, що перетинаються

1403 327146.5 Kb

Каніболоцька В.В.
Мета: сформувати в учнів уявлення про вертикальні кути; вивчити теорему про вертикальні кути; сформувати в учнів уміння застосовувати вивчену теорему для розв’язування задач. Ввести поняття кута між прямими, що перетинаються
Взаємне розміщення двох прямих у просторі

1135 2484.85 Mb

Маліцька Юлія
Вивчення взаємного розташування двох прямих у просторі: прямі, що перетинаються, паралельні прямі, мимобіжні прямі.
Взаємне розміщення прямих на площині. Урок з математики для 7 класу

2014 3575.12 Mb

Вихватенко Т.Ф.
Мета та задачі уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів з теми; закріпити вміння застосовувати отримані знання під час розв’язування задач; розвивати логічне мислення, комунікативні навички; виховувати наполегливість у досягненні мети, самостійність, інтерес до математики
1-10 11-20 21-30 ... 231-240 241-244