Головна » Хімія |
Цілі: Дидактична: Повторити, закріпити, систематизувати, перевірити якість знань учнів із теми «Спирти» (повноту, глибину,системність). Развиваюча: § Формувати творчу особистість, здатну до самоаналізу, самовизначення та самореалізації. § Розвивати комунікативні компетентності. § Самостійно застосовувати та систематизувати набуті знання. § Організувати перевірку і оцінювання знань учнів. § Розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, уміння аналізувати.
Виховна: Пропаганда здорового способу життя. Обладнання та матеріали: комп’ютер, міні-посібник «Спирти» Тип уроку: контролю та корекції знань Базові поняття: спирти, функціональна група, одноатомні спирти, багатоатомні спирти, алканоли, водневий зв’язок, полярний зв’язок, етери, естери. Структура уроку І. Організаційний етап (4 хв.) ІІ. Актуалізація та коригування опорних знань (28 хв.) ІІІ. Контроль знань (9 хв.) ІV. Підбиття підсумків уроку (4 хв.) Хід уроку І. Організаційний етап Вітання, перевірка готовності учнів до уроку, налаштування їх на активну роботу. (Перегляд відеоролика «Метелик» із серії «Мир позитива»). ІІ. Актуалізація та коригування опорних знань 1.«Ажурна пилка» (9 хв.)- робота учнів у парах із міні - підручником «Спирти». 2. «Ромашка Блума» (4 хв.) (На пелюстках ромашки терміни формули: метанол, атомність,СnH2n+2O, алканоли, водневий зв’язок, етери). Учні класу задають питання, а учень на спині якого прикріплено листок із написом повинен відгадати зміст напису. 3. Конкурс технологів (5 хв.) (Робота в четвірках) Завдання: запропонувати і захистити технологічний процес одержання етанолу Четвірка №1 з кам’яного вугілля Четвірка №2 з нафти Четвірка №3 з природнього газу 4. Конкурс знавців (4 хв.) « У залі суду». Індивідуальна чи групова робота за бажанням учнів. Розглядається справа таких підозрюваних: Етанолу, Метанолу, Бутанолу, Етану. Слово має адвокат (перечислює подібності у дох речовин на вибір). Слово має прокурор (перечислює відмінності у цих сполук).
5. Хімічний годинник. (3 хв.) (Записати трьохцифровим числом кількість формул органічних речовин, що утворяться, якщо велика стрілка годинника зробить три повних оберти, записуючи результат після кожного оберту стрілки.
6. Фізкультурна пауза (3 хв.) Учням раздаються карточки з написами. Коли вчитель читає речення , учень з відповідною карточкою повинен встати і запропонувати учням виконати одну вправу.
ІІІ. Контроль знань Робота з тестами
ІV. Дискусійний клуб 1. Перегляд слайдів презентації «Вплив алкоголю на здоров’я людини». 2.Теми для дискусії: А. Чому наша молодь спивається, що ми дорослі робимо не так? Б. Чи слід заборонити продаж алкогольних напоїв? V. Підбиття підсумків уроку
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |