Головна » Молодші класи

Мета: сформувати в учнів правильне уявлення про здоровий спосіб життя; навчити самостійно здобувати знання, використовуючи прийоми дослідницької роботи; розвивати уміння презентувати результати власної і сумісної діяльності
Мета: виявити характер пізнавальних інтересів учнів, їх ставлення до навчальної діяльності; оцінити ступінь творчої обдарованості; ознайомитися з прийомами естетичної організації навчальної діяльності; розвивати допитливість, прагнення самостійно здобувати знання
Мета: ознайомити учнів із поняттям прав людини, розкрити їх зміст, розвивати в учнів упевненість, виховувати правову свідомість, ознайомити учнів із Конвенцією ООН про права дитини, виховувати громадянську позицію
Мета: Продовжити знайомство з резервами здоров'я людини, значенням раціонального харчування в системі здорового способу життя, навчити розділяти індивідуальну програму харчової поведінки, продовжити знайомство з компонентами етноздоров'я населення України
Мета: довести учням ідею неповторності й унікальності кожної особистості; розвивати здібності аналізувати себе та свої вчинки; виховувати любов до себе та оточуючих, почуття справедливості та гуманності, естетичні смаки та уподобання
Мета: навчити учнів правильно використовувати свої знання з різних предметів, виховати в учнів почуття відповідальності не тільки за себе, але і за своїх знайомих і рідних
Мета: інформативно-виховна: актуалізувати і узагальнити знання учнів з безпечної поведінки під час небезпечних та надзвичайних ситуацій, навчити їх запобігати
Мета: Формувати в учнів здатність до самоконтролю, поваги до моралі і правопорядку
Мета: розкрити поняття «закон», «конституція», «ООН», «декларація», «конвенція», «право», «ратифікація»; ознайомити учнів із змістом основних статей Загальної Декларації прав людини, Конвенції про права дитини, Конституції України; учити цінувати права людей
Мета: сприяти активному засвоєнню учнями понять «довіра», «співпраця», «друг», «дружба»; виробити в учнів почуття відповідальності у ставленні одне до одного; створити атмосферу довіри між учнями; формувати почуття довіри у стосунках між ровесниками, однокласниками
1-10 11-20 ... 411-420 421-430 431-440 441-450 451-460 ... 491-500 501-506