Головна » Молодші класи

Мета: пізнання колективу, виконання творчих завдань, вироблення ефективних форм взаємодії в ході виконання вправ; визначення форм поведінки, які допомагали чи заважали порозумітися; визначення найвпливовіших учнів груп
Мета: поглибити знання учнів про історію, природні ресурси, культурну спадщину України; формувати культуру взаємовідносин між людьми, повагу до традицій і звичаїв українського народу; виховувати почуття патріотизму; сприяти розвитку пізнавального інтересу
Мета та завдання: поглиблення знань учнів про Європейський Союз; формування в учнів європейських цінностей, розуміння основних принципів толерантності, міжкультурного діалогу, демократичних перетворень та поваги до верховенства права
Мета: продовжувати краєзнавчу роботу з дітьми; узагальнювати та розширювати знання учнів про місто, в якому вони живуть, його проблеми; формувати у дітей громадянську позицію, уміння брати на себе відповідальність за чистоту свого міста
Доброго дня, друзі. Вітаю вас на гостинах у казки. Добра, мудра, чарiвна казка завжди була у пошанi. Її із задоволенням слухають i дiти, i дорослi
Мета: формувати в учнів уявлення про здоровий спосіб життя; актуалізувати знання щодо впливів на здоров’я; ознайомити дітей з комплексом ранкової зарядки № 1
Мета: ознайомити учнів з ознаками втомленої людини, із тим, що викликає втому; формувати у школярів уявлення про працездатність людини; розкрити значення активного відпочинку для здоров’я; формувати культуру здорового способу життя
Мета: ознайомити учнів із режимом харчування; розкрити взаємозв’язок між кількістю вживання їжі та власними потребами в ній; поглибити знання школярів про групи їжі; формувати культурно-гігєнічні навички поведінки
Мета: ознайомити учнів зі шляхами поширення інфекції та способами захисту від інфекційних захворювань; формувати у школярів уявлення про корисні та шкідливі мікроби; розвивати санітарно-гігієнічні навички у дітей; виховувати відчуття гармонії з навколишнім середовищем
Мета: ознайомити учнів з природними чинниками, що сприяють зміцненню здоров’я: сонце, повітря, вода; формувати в учнів уміння використовувати природно-кліматичні чинники для загартовування організму; розвивати бажання виконувати правила загартовування
1-10 11-20 ... 431-440 441-450 451-460 461-470 471-480 ... 491-500 501-506