Головна » Молодші класи |
Мета уроку: збагачувати слухацький досвід першокласників, дати поняття «виконавець», «вокальна та інструментальна музика», «хор», «оркестр». Познайомити з варіантами виконання музичних творів. Розвивати музичний слух, образне мислення. Виховувати інтерес до класичної музики |
Мета:
а) дидактична — доповнювати знання дітей про змістовні можливості музики, вчити визначати настрій музичного твору за допомогою виразних характеристик, виражати словесно і в рухах зміст і характер музики |
Мета:
- Дати молодшим школярам поняття «інтонація».
- Прослухати і обговорити пісню С.Прокоф´єва «Базіка».
- Визначити і зіставити запитальні та стверджувальні інтонації у пісні Д.Кабалевського «Хто чергові?» |
Заняття проходить без супроводу фортепіано чи іншого інструменту.
(Діти заходять до зали під вступ Вітальної пісні, стають біля стільчиків і співають) |
Вчитель: Музика – це мистецтво звуків. Музика – невід’ємна частина людського життя. Без неї людина не проводить жодного дня. Ми музику чуємо всюди: по радіо, по телебаченню,ми чуємо музику природи… |
МЕТА. Дати учням поняття про стійкі і нестійкі ступені звукоряду. Розучити слова нової пісні одночасно із мелодією і рухами. Розвивати творчість та ініціативу учнів, прищеплювати і виховувати любов до музики |