Головна » Алгебра

Назва презентації Автор Короткий зміст

Звичайні дроби №2

432 1399.07 Mb

Цой І.Ф.

1. Що ми називаємо дробом? 2. З чого складається дріб? 3. Що означає чисельник? 4. Що означає знаменник? 5.Що означає риска дробу?

Звичайні дроби. Додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками

586 186947.8 Kb

Щеглова О.М.
Мета: розвивати комунікативні здібності учнів, пізнавальну активність, логічне мислення та увагу; перевірити знання, вміння і навички учнів з теми; навчити застосовувати здобуті знання в нестандартних ситуаціях; виховувати любов до спорту та прагнення до здорового способу життя
Звичайні дроби. Додавання й віднімання звичайних дробів

1111 232142.0 Kb

Труш Г.А.
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми „Звичайні дроби. Додавання і віднімання звичайних дробів”. Підготувати учнів до тематичної контрольної роботи. Створити умови для успішної продуктивної праці всіх учнів класу
Зійди на вершину Говерли: розв’язування квадратних рівнянь і тих, що зводяться до них

483 1534.21 Mb

Корчева Л.М.
Мета уроку: Систематизувати отримані учнями теоретичні знання і практичні навички з даної теми. Забезпечити оптимальний режим творчої роботи учнів, мотивацію та активізацію пізнавальної діяльності
Знаходження найбільшого і найменшого значення функції неперервної на інтервалі

578 203180.7 Kb

невідомий
План: Теорема Вейєрштрасса. Найбільше і найменше значення функції монотонного на відрізку. Найбільше і найменше значення функції, яка неперервна на інтервалі та має лише одну екстремальну точку
Знаходження первісної, що задовольняє задану умову

608 176724.5 Kb

Нагорна О.В.
Що називається первісною? Основна властивість первісної. Записати сім формул для обчислення первісних
Зустріч з параметрами

814 1952.74 Mb

Пазиненко С.В., Єрмачкова В.О.
Мета проекту: Домогтися засвоєння учнями поняття “параметр” в різних видах задач; сформувати навички розв’язування задач з параметрами на різних етапах вивчення математики; розвивати творчу активність учнів, створювати умови для вияву ініціативи учнів під час вибору завдань
І граємося, й обчислюємо. Дії з десятковими дробами

684 210613.0 Kb

Мучарова Л.І.
Одним із завдань навчання математики є навчання рахунку й обчисленням. Без твердих обчислювальних навичок не можна навчити математиці. Як зробити цей процес радісним і ефективним? Як відомо, дитина може виконувати одноманітну, монотонну роботу, не відчуваючи втоми
Імовірнiсть події

838 1881.09 Mb

Кравчук Г.Т.
Елементи прикладної математики Математичне моделювання Відсоткові розрахунки. Поняття про теорію імовірностей. Основні поняття теорії імовірностей. Ймовірність випадкової події Початкові відомості про математичну статистику. Статистичні дані
Інтеграл

688 2311.44 Mb

Воробйов Л.А.
Обчислення площі перерізу річки. Δх Sk g(xk) – глибина в точці xk Якщо розбити ширину річки H на n рівних частин, то при n : Sk=Δx∙g(xk) x0 xn Останній вираз в рівності є нескінченною інтегральною сумою.
1-10 11-20 ... 101-110 111-120 121-130 131-140 141-150 ... 541-550 551-552