Головна » Алгебра

Назва презентації Автор Короткий зміст

Функція у = kх2, її властивості та побудова

739 210631.5 Kb

Таценко А.Г.
у = kх2 – квадратична функція, графіком є парабола (0;0) – вершина параболи вісь у – вісь симетрії k > 0 k < 0 вітки параболи вітки параболи вгору вниз
Функція. Область визначення й область значення функції. Способи задання функції

1047 2481.56 Mb

Чергінець І.П.
Мета: освітня: формувати поняття функціональної залежності, аргументу, області визначення та області значення функції; розглянути способи задання функцій; формувати уміння знаходити зв’язок з раніше вивченим, переносити набуті знання в нові ситуації
Функція. Область визначення та область значень функції

769 271766.0 Kb

невідомий
ка область визначення функції? Чому? б) Якого значення набуває функція при значенні аргументу
Функція. Область визначення та область значень функції - 2

1107 288830.5 Kb

невідомий
Знайдіть значення функції, яку задано формулою що відповідає значенню аргументу: –6; 12; 0; 1,5.
Характеристики випадкових величин

550 2351.37 Mb

невідомий
Випадковою називається величина, яка внаслідок випробувань приймає те чи інше (але при цьому лише одне) можливе значення, заздалегідь невідоме, що змінюється від випробування до випробування і залежить від випадкових обставин
Цікаві задачі для учнів з цифрами

855 2021.73 Mb

Головач М.В.
Використовуючи п’ять трійок, арифметичні дії і піднесення до степеня, записати числа від 1 до 5
Цілі вирази

1559 190400.0 Kb

Прохоренкова С.І.
Сьогодні на уроці ми: повторимо відомості про числові вирази, вирази із змінними, набуті в 5-6 класах; познайомимося із цілими та раціональними виразами; навчимося: розпізнавати вирази із змінними й числові вирази, доводити у якому випадку числовий вираз має чи не має змісту
Чарівний світ квадратних рівнянь

1547 3071.17 Mb

Уланова Н.М.
МЕТА: Узагальнити й систематизувати знання учнів з теми «Квадратні рівняння»;закріпити вміння та навички учнів розв’язувати рівняння різними способами,використовуючи основні формули,теореми Вієта,коефіцієнтів квадратного рівняння; розвивати уяву, логічне мислення,нестандартне мислення
Числові функції. Способи задання числових функцій

1005 227729.6 Kb

невідомий
Виконання усних вправ 1. При яких значеннях x має змiст вираз: 2. Знайдiть значення виразу якщо ; –4; 1; –2; 2, 5. 3. При яких значеннях x значення виразу дорiвнює 32; 56; –2?
Читання й запис чотирицифрових чисел у межах 2000. Утворення другої тисячі. Лічба тисячами до 10000

864 1921018.7 Kb

Рудакова Л.В.

Запишіть сусідів числа 500, 1005,1345. Запишіть наступне до числа 239. Запишіть суму розрядних доданків одним числом 900+50+4. Математичний диктант

1-10 11-20 ... 521-530 531-540 541-550 551-552