Головна » Алгебра

Назва презентації Автор Короткий зміст

Функція у = kх2, її властивості та побудова

743 213631.5 Kb

Таценко А.Г.
у = kх2 – квадратична функція, графіком є парабола (0;0) – вершина параболи вісь у – вісь симетрії k > 0 k < 0 вітки параболи вітки параболи вгору вниз
Функція. Область визначення й область значення функції. Способи задання функції

1049 2511.56 Mb

Чергінець І.П.
Мета: освітня: формувати поняття функціональної залежності, аргументу, області визначення та області значення функції; розглянути способи задання функцій; формувати уміння знаходити зв’язок з раніше вивченим, переносити набуті знання в нові ситуації
Функція. Область визначення та область значень функції

773 274766.0 Kb

невідомий
ка область визначення функції? Чому? б) Якого значення набуває функція при значенні аргументу
Функція. Область визначення та область значень функції - 2

1112 290830.5 Kb

невідомий
Знайдіть значення функції, яку задано формулою що відповідає значенню аргументу: –6; 12; 0; 1,5.
Характеристики випадкових величин

551 2371.37 Mb

невідомий
Випадковою називається величина, яка внаслідок випробувань приймає те чи інше (але при цьому лише одне) можливе значення, заздалегідь невідоме, що змінюється від випробування до випробування і залежить від випадкових обставин
Цікаві задачі для учнів з цифрами

856 2031.73 Mb

Головач М.В.
Використовуючи п’ять трійок, арифметичні дії і піднесення до степеня, записати числа від 1 до 5
Цілі вирази

1561 192400.0 Kb

Прохоренкова С.І.
Сьогодні на уроці ми: повторимо відомості про числові вирази, вирази із змінними, набуті в 5-6 класах; познайомимося із цілими та раціональними виразами; навчимося: розпізнавати вирази із змінними й числові вирази, доводити у якому випадку числовий вираз має чи не має змісту
Чарівний світ квадратних рівнянь

1550 3091.17 Mb

Уланова Н.М.
МЕТА: Узагальнити й систематизувати знання учнів з теми «Квадратні рівняння»;закріпити вміння та навички учнів розв’язувати рівняння різними способами,використовуючи основні формули,теореми Вієта,коефіцієнтів квадратного рівняння; розвивати уяву, логічне мислення,нестандартне мислення
Числові функції. Способи задання числових функцій

1008 230729.6 Kb

невідомий
Виконання усних вправ 1. При яких значеннях x має змiст вираз: 2. Знайдiть значення виразу якщо ; –4; 1; –2; 2, 5. 3. При яких значеннях x значення виразу дорiвнює 32; 56; –2?
Читання й запис чотирицифрових чисел у межах 2000. Утворення другої тисячі. Лічба тисячами до 10000

866 1941018.7 Kb

Рудакова Л.В.

Запишіть сусідів числа 500, 1005,1345. Запишіть наступне до числа 239. Запишіть суму розрядних доданків одним числом 900+50+4. Математичний диктант

1-10 11-20 ... 521-530 531-540 541-550 551-552