Головна » Молодші класи

Мета: Конкретизувати та узагальнювати знання дітей про роль фруктів і овочів в житті людини; сприяти розвиткові творчих здібностей учнів; виховувати любов і повагу до природи
Учитель. Людяність, милосердя, добро. Такі знайомі нам ці слова. Все частіше ми говоримо про них, а чи кожна людина відкрита для добра?
Мета. Розширити знання учнів про доброту,її значення в житті людини. Стимулювати дітей до добрих вчинків. Вчити робити висновки. Розвивати зв’язне мовлення,вміння висловлювати свої думки
Мета: ознайомити дітей із символами, атрибутами Великодніх свят — кра­шанкою, писанкою, дряпанкою, пас­кою; вчити дітей розписувати писан­ки, виготовляти Великодні крашанки; організовувати прикрашання «Пас­хального дерева» та ігри з крашанка­ми
Мета. Розширити уявлення дітей про красу природи взимку; розвивати позитивно-емоційне ставлення до пізнання навколишнього, розвивати читацькі уміння і навички, творчу уяву; вчити дітей правильно, виразно читати поетичні твори
Мета: поглибити й удосконалити знання учнів про Велику Вітчизняну війну, про подвиг нашого народу в цій війні, формувати інформаційну компетентність учнів, викликати бажання вивчати історію держави, виховувати повагу до ветеранів війни
Мета: Провести з дітьми народний обряд веснянок. Стимулювати потребу до самовираження в творчості. Виховувати повагу до народної творчості рідного краю: народних пісень, ігор, лічилок
Мета: виявити знання учнів з положень кримінального права, сприяти поновленню у пам‘яті учнів вивченого матеріалу, виявляти вміння застосовувати ці знання на практиці, прищеплювати правову культуру, критичне мислення
Мета: закріпити знання дітей про права дитини, проголошені в Декларації. Уточнити, що всі діти – різні, не схожі між собою, але між ними багато спільного і вони мають однакові права
Мета: розповісти учням про їхні права й свободи, визначені Конвенцією про права дитини; навчити правильно реалізовувати свої права; виховувати в учнів поважне ставлення до власної особистості та інших
1-10 11-20 ... 331-340 341-350 351-360 361-370 371-380 ... 491-500 501-506