Головна » Молодші класи |
Ведучий вітає всіх матусь, бабусь та дівчаток із жіночим святом 8 Березня, що наближається, і запрошує на сцену учасників шоу-програми |
Мета: формування ключових компетентностей: уміння вчитися – працювати у парі, групі; громадських компетентностей – усвідомлення місця проживання як малої батьківщини; розвивати почуття національної гордості і гідності; виховувати почуття патріотизму |
Мета: формувати людські якості: доброту, ввічливість, чуйність, чесність; розвивати уяву, мислення, пам’ять, мовлення, словниковий запас, вміння висловлювати свою думку; виховувати бажання творити добро, приходити на допомогу іншим, співчутливість, порядність |
Тема: Познайомити учнів з поняттям « конфлікт», « конфліктна ситуація », « інцидент»; дати дітям можливість самостійно аналізувати типові життєві ситуації, роз´яснити правила попередження конфліктів та виходу з них |
Мета.
Ознайомити учнів із біографією В. О. Сухомлинського; формувати уявлення про доброту, чуйність і уважність; вчити спостерігати, робити висновки; розвивати діалогічне та монологічне мовлення; виховувати любов до батьків, до рідного краю, до праці. |
Мета: розповісти учням про їхні права й свободи, визначені Конвенцією про права дитини; навчити правильно реалізовувати свої права; виховувати в учнів поважне ставлення до власної особистості та інших |
Головною метою педагога є формування у дітей в доступних видах роботи перших вмінь планувати свої дії, передбачати їх результат |
Мета: розширювати і поглиблювати уявлення про правила ввічливості, дати дітям можливість відчути « чарівну» силу слів ввічливості, сприяти формуванню доброти, делікатності, чуйності; розвивати етичну, естетичну компетентність |
Мета: виховувати вміння обережно поводитися на вулиці, берегти своє здоров’я, розвивати пам’ять мислення, кмітливість, розширити знання учнів про правила дорожнього руху, дорожні знаки, світлофор та його призначення |
Мета: виховувати любов і бережливе ставлення до природи, до кожної тварини на землі; вчити бачити корисне і красиве поряд; формувати внутрішні мотиви діяльності активного захисника навколишнього середовища |