Головна » Молодші класи

Мета: розширити знання учнів про воду, основні об’єкти, що її вміщують; про колообіг води в природі та його основні види; розвивати в учнів естетичне мислення та творчий підхід до розв’язання проблем; сприяти розумінню єдності живого та неживого в пpиpoдi
Мета: узагальнювати знання учнів про природу; виховувати любов і повагу до природи; розвивати логічне та образне мислення; вдосконалювати техніку зчитування з губ; активізувати набутий словниковий запас; розширяти мовні навички учнів
Мета: ознайомити учнів з ознаками птахів, навчити визначати птахів, описувати їх, формувати поняття “осілі птахи”, “перелітні птахи”; розвивати спостережливість, пам'ять, увагу; виховувати в дітей дбайливе ставлення до пернатих друзів
Мета: узагальнити й доповнити знання учнів про кімнатні рослини, їх особливості, продовжувати знайомити зі способами розмноження кімнатних рослин; вчити пересаджувати кімнатні рослини, доглядати за ними
Мета і завдання уроку: продовжити формувати поняття про природу України, розширити знання про рідний край, формувати уміння працювати з географічною картою, застосовувати засвоєні знання
Мета: Продовжити формувати поняття про форми зеленої поверхні України, сформувати поняття про водойми України, про їх різноманітність, значення та охорону, продовжувати формувати вміння учнів працювати з фізичною картою, зошитом, підручником
Мета: Розширити та уточнити уявлення дітей про різноманітність рослинного світу (про водорості, мохи, хвощі, папороті, хвойні та квіткові рослини), їх ознаки
Мета: Ознайомити учнів із поняттями:водойми, джерела, річки, озера, болота, моря та їх значенням в житті людини; учити працювати з атласом, контурною картою; розвивати увагу, уяву, мислення, пам'ять, спостережливість
Мета: розширити знання дітей про дерева, кущі, трав’янисті рослини; вчити розрізняти рослини між собою, спостерігати за рослинами та особливостями їх будови; розвивати увагу, уяву, мислення, пам’ять, словниковий запас, мовлення спостережливість
Мета. Розширити поняття учнів про характерні ознаки осені в неживій і живій природі. Вчити спостерігати за змінами, які відбуваються в живій природі. Формувати поняття про пристосування рослин до зими
1-10 11-20 ... 351-360 361-370 371-380 381-390 391-400 ... 491-500 501-506