Головна » Молодші класи

Мета. Ознайомити учнів із жанром літературної чарівної казки; навчити визначати дійових осіб; формувати вміння визначати головну думку твору; виховувати доброту, чуйність
Мета: навчати учнів виразно читати твори, розуміти зміст оповідань, розкривати основну думку; розвивати усне зв’язне мовлення, формувати вміння висловлювати власні думки з приводу прочитаного; виховувати любов до читання, краси слова, доброту, милосердя
Мета: Удосконалювати навички свідомого та виразного читання, уміння швидко орієнтуватися в тексті, порівнювати зміст різних творів, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мовлення, мислення
Мета: збагатити учнів науковими відомостями про бджіл, ознайомити з народними віруваннями, пов’язаними з цими комахами; розширювати і уточнювати знання учнів про творчість великого байкара Л.Глібова
Мета. Розширювати знання дітей про життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Формувати вміння аналізувати віршовані твори, удосконалювати навички виразного читання віршів. Розвивати зв’язне мовлення учнів, уміти уважно слухати товаришів
Мета уроку: вчити дітей аналізувати прочитане; збагачувати словниковий запас учнів; продовжити знайомити з народними символами України(калиною)
Мета. Збагатити знань учнів про ознаки пір року. Працювати над удосконаленням навичок самостійного опрацювання тексту . Збагачувати словниковий запас
Мета. Розширити знання учнів про життя Т.Г. Шевченка, ознайомити з деякими відомостями про раннє дитинство поета. Розвивати навички виразного читання, збагачувати словниковий запас учнів, вчити давати характеристику дійовим особам, робити висновки з прочитаного
Як, по-вашому, треба читати пісеньку каченят? (Наспівно, заклично). А дівчини?(Із почуттям образи, із запевненням
Мета: ознайомити дітей із поняттям «чарівна казка»; вчити характеризувати дійових осіб залежно від їхньої ролі у творі; удосконалювати навички поділу тексту на частини, уміння будувати асоціативний кущ; виховувати бережливе ставлення, шану та любов до усної народної творчості
1-10 11-20 ... 171-180 181-190 191-200 201-210 211-220 ... 491-500 501-506