Головна » Молодші класи

Мета: підсумувати знання дітей з теми «Українські народні казки»; навчити розпізнавати такі казки серед інших; розвивати діалогічне мовлення,акторські здібності; виховувати інтерес до казок
Мета: Розширити знання дітей про казку (народну, літературну). Вчити визначати головну думку казки; формувати навички правильного, виразного читання. Збагачувати словниковий запас учнів
Мета: Вдосконалювати навички виразного читання, уміння швидко орієнтуватися в тексті, вчити доводити свої думки, розвивати критичне мислення ( вміле відповідальне мислення, що дозволяє людині формувати надійні вірогідні судження)
Мета. Учити читати поезію про весну, передавати голосом, мімікою, жестами весняний настрій
Мета: вчити виділяти в тексті дійових осіб, спостерігати за структурою і сюжетом казки; розвивати навички читання тексту в особах, правильно інтонувати речення
Мета. Викликати інтерес до творчості В. Нестайка, розширити і поглибити їхні знання про письменника. Вчити стежити за логікою описуваних подій, орієнтуватися у тексті, формувати читацькі навички. Збагачувати словниковий запас учнів, формувати оцінні судження
Мета: поглибити знання учнів про історію українського народу; ознайомити учнів з деякими відомостями про раннє дитинство великого українського поета і художника; вчити аналізувати твір; виділяти в тексті головне; характеризувати головного героя твору
Мета. Вчити учнів знаходити в текстах описи, роздуми; формувати уміння аналізувати, узагальнювати, робити посильні висновки з прочитаного, побаченого
Мета : Формувати вміння аналізувати віршовані твори, удосконалювати навички виразного читання; збагачувати активний словник учнів; розвивати пізнавальні інтереси, цілеспрямованість
Задачі уроку: продовжити вивчати творчу спадщину В.О. Сухомлинського на прикладі оповідань «Важко бути людиною», «Красиві слова і красиве діло». Вчити учнів оцінювати вчинки головних героїв оповідань, наслідувати їх позитивні риси, прагнути до самовдосконалення
1-10 11-20 ... 161-170 171-180 181-190 191-200 201-210 ... 491-500 501-506