Головна » Молодші класи

Мета: ознайомити дітей із творами (короткий огляд) даних тем, їхніми авторами, головними героями, їх захопленнями; удосконалювати навичкивиразного читання; викликати бажання до читання додаткової літератури за запропонованою тематикою
Мета: формувати вміння аналізувати віршовані твори; удосконалювати навички виразного читання; збагачувати активний словник учнів; виховувати почуття товариськості
Мета: вчити орієнтуватися у структурі тексту; формувати вміння визначати головну думку твору; давати характеристику головних дійових осіб, порівнювати вчинки і поведінку персонажів; розвивати зв’язне мовлення; виховувати віру у свої сили
Мета: формувати вміння сприймати зміст віршів; вдосконалювати навички виразного і правильного читання та навички літературного аналізу творів; викликати бажання обирати краще з літературних джерел для самовиховання
Мета: вдосконалювати уміння орієнтуватися у структурі тексту, аналізувати й виділяти головне у творі; формувати уміння робити висновки, висловлювати своє ставлення до прочитаного; розвивати зв’язне мовлення, техніку читання; виховувати бажання вчитися, працювати

Мета: удосконалювати навички правильного і виразного читання та літературного аналізу твору, вміння працювати самостійно; формувати оцінні судження; розвивати читацькі навички; виховувати уміння правильно організовувати своє дозвілля

Мета. Розширювати знання дітей про життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Формувати вміння аналізувати віршовані твори, удосконалювати навички виразного читання віршів. Розвивати зв’язне мовлення учнів, уміти уважно слухати товаришів
Мета: закріплювати вимову звуків [б], [б’]; вчити правильно артикулювати звук, виділяти його у словах; удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів,вдосконалювати навички свідомого, правильного та виразного читання; розвивати пам’ять
Мета: розширити знання учнів про святого Миколая; вчити правильно, виразно, свідомо читати твори,шукати відповіді на запитання в підручнику, шукати описи героїв, збагачувати словниковий запас в умовах словесно-жестової двомовності
Мета: вчити учнів усвідомлювати книжку як засіб спілкування з автором; сприяти розвитку і вдосконаленню усного мовлення, розвивати критичне мислення; формувати в учнів осмислене ставлення до загальнолюдських цінностей
1-10 11-20 ... 151-160 161-170 171-180 181-190 191-200 ... 491-500 501-506