Головна » Молодші класи » Українська мова |
Тема: Звуки [д], [д'], позначення їх буквою „де”. Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Мета: ознайомити учнів з буквою „де”, що позначає як твердий, так і м’який приголосний звук, розвивати фонематичний слух, формувати вміння читати склади, слова, виховувати бережливе ставлення до природи.
Хід уроку
Бачимо авто (пі-пі- піп). Навколо бджілки гудуть (дж-ж-ж).
Квіточки пахнуть (нюхаємо). Аж ось і дощик почав накрапать (кап-кап) і дужче (кап-кап-кап-кап).
Дітки над головою ручки з’єднали Дах збудували.
Ніч вас застала, спати полягали.
Яка вона дзвінкоголоса? Хай сідає у вагон для дзвінких звуків.
Схожа на письмо Л л, але внизу горизонтальна лінія з підставочками (ослінчик).
Прокидайтесь малята Будемо ми слова читати
Буратіно потягнувся. Раз нагнувся, два нагнувся. Руки в сторону розвів, Мабуть ключик загубив, А щоб ключик нам дістати Треба на носочки встати. Двері ключиком відкрили.
Зберіть слова в торбинку з [д] і вкажіть позицію [д] в словах
А серед друзів і дівчинка Добродійка з книжкою. Прочитайте її назву. Хоче, щоб ви її навчили читати.
Читання складів по доріжці з таблиць , обернені склади, слова (диференційовано) ДО ДУ ДИ
ДА ДЕ ДІ
дім дим = o – – o – (Біля дошки два учні, а решта самі)
У дворі трава На траві дітвора.
Читаємо слова „ Фотограф” у дворі. - Сфотографуй слова. - Читаємо разом. - Визначаємо склади (бородою). - Визначаємо наголос (питаємо).
- Запам’ятайте слова з [д]. В хату двері відчинили Дідуся ми там зустріли З бородою і дудою, Добротою і водою. - Назви слова [д]. А дідусь сказав ось так: Граймо діти на дуду, Пісню з вами заведу „Подоляночку”. Зручно сіли і заграли тільки ті слова назвали, в яких ми чуємо звук [д], а решту дудимо (ду-ду).
18. Гра „Здогадайся на уважність - Читаємо слова без усіх букв.
19. Фізкультхвилинка. Потрудилися малята Час уже відпочивати. Стали дружно, руки в боки Поскакали як сороки, А тоді як жабенята Хочем трохи поплигати Ква-ква, ква-ква Вже й спочила голова.
20. Робото з букварем. - Читання слів за вчителем - читання „відстукування” - читання „в навушниках” - читання кращих учнів.
21. Гра „Путанка” Читання слів.
22. Виховний момент про лісових друзів і бережливе ставлення до природи.
23. Гра „Де хто живе з тварин?”
24. Гра „Хто зайвий?” (білочки) –– Хто зайвий серед назв предметів.
25. Загадка про дятла. Відгадайте діти, хто Має носик –– долото? Ним комах з нори виймає Про здоров’я лісу дбає?
26. Підсумок уроку. –– Чи цікава була подорож? –– Який же звук новий почули ([д]). То перевіримо чи навчилась наша дівчинка читати разом з нами? Повела матуся бочку Вибирати огірочки. А татусь у холодочку Під засолку миє дочку.
| |
Переглядів: 714 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |