Головна » 8 клас

Мета: вивчити географічне положення природних зон рівнинної частини України; дати знання учням про особливості зони мішаних та широколистих лісів, взаємозв’язки між компонентами природи в природних зонах мішаних і широколистих лісів
Мета: дати учням знання про географічне положення та особли­вості зони лісостепу, взаємозв’язки між компонентами природи в зоні лісостепу; показати особливості зони в порівнянні з іншими при­родними зонами
Мета: дати учням знання про географічне положення та особливо­сті зони степу, взаємозв’язки між компонентами природи в зоні степу; показати особливості зони в порівняні з іншими природними зонами
Мета: сформувати в учнів знання про чинники формування і за­кономірності та прояви висотної ландшафтної поясності Українських Карпат; природу і географічне положення та межі природних областей Українських Карпат
Мета: сформувати в учнів знання про чинники формування, за­кономірності та прояви висотної ландшафтної поясності Кримських гір; природу і географічне положення та межі природних областей Кримських гір
Мета: сформувати в учнів знання про особливості розташування, розміри, глибини, елементи берегової лінії, найбільші острови, пів­острови, коси, затоки, протоки, природні умови Чорного моря; про стан природних ресурсів Чорного моря, проблеми їх використання і охорони
Мета: сформувати в учнів знання про особливості розташування, розміри, глибини, елементи берегової лінії, найбільші острови, пів­острови, коси, затоки, протоки, природні умови Азовського моря
Тип уроку: перевірка, контроль та оцінювання знань, вмінь, на­вичок учнів
Мета: сформувати знання про найважливіші риси геологічноЇ будови й рельєфу,особливості клімату,загальні рисі рослинного покриву, причини виникнення природних стихійних явищ ; Закріпити вміння з різними джерелами географічної інформації
1-10 11-20 ... 291-300 301-310 311-320 321-330 331-340 ... 451-460 461-461