Головна » 8 клас |
Мета: вивчити географічне положення природних зон рівнинної частини України; дати знання учням про особливості зони мішаних та широколистих лісів, взаємозв’язки між компонентами природи в природних зонах мішаних і широколистих лісів |
Мета: дати учням знання про географічне положення та особливості зони лісостепу, взаємозв’язки між компонентами природи в зоні лісостепу; показати особливості зони в порівнянні з іншими природними зонами |
Мета: дати учням знання про географічне положення та особливості зони степу, взаємозв’язки між компонентами природи в зоні степу; показати особливості зони в порівняні з іншими природними зонами |
Мета: сформувати в учнів знання про чинники формування і закономірності та прояви висотної ландшафтної поясності Українських Карпат; природу і географічне положення та межі природних областей Українських Карпат |
Мета: сформувати в учнів знання про чинники формування, закономірності та прояви висотної ландшафтної поясності Кримських гір; природу і географічне положення та межі природних областей Кримських гір |
Мета: сформувати в учнів знання про особливості розташування, розміри, глибини, елементи берегової лінії, найбільші острови, півострови, коси, затоки, протоки, природні умови Чорного моря; про стан природних ресурсів Чорного моря, проблеми їх використання і охорони |
Мета: сформувати в учнів знання про особливості розташування, розміри, глибини, елементи берегової лінії, найбільші острови, півострови, коси, затоки, протоки, природні умови Азовського моря |
Урок можна провести у вигляді змагання між окремими групами учнів |
Тип уроку: перевірка, контроль та оцінювання знань, вмінь, навичок учнів |
Мета: сформувати знання про найважливіші риси геологічноЇ будови й рельєфу,особливості клімату,загальні рисі рослинного покриву, причини виникнення природних стихійних явищ ; Закріпити вміння з різними джерелами географічної інформації |