Головна » 8 клас

Мета: сформувати в учнів знання про основні артезіанські ба­сейни України, їх розташування; вивчити закономірності поширення боліт різних типів у межах території України
Мета: сформувати в учнів знання про показники водних ресурсів і водного балансу України; дати оцінку водозабезпеченості території України та її окремих регіонів; зробити висновки про водозабезпече­ність території України
Мета: сприяти формуванню знань учнів про основні чинники ґрунтоутворення; генетичні типи ґрунтів та закономірності їх поши­рення на території України
Мета: сформувати знання про земельні ресурси України; з’ясувати, які основні заходи раціонального використання і охорони земельних ресурсів проводяться в Україні
Мета: сформувати знання учнів про основні типи рослинного по­криву України; видовий склад рослинності; стан рослинних ресурсів; Червону та Зелену книгу України; закономірності поширення основних типів рослинності в Україні
Мета: сформувати знання учнів про фауністичний склад лісів, луків, степів, боліт, водойм; видовий склад і поширення тварин; тва­ринні ресурси України; про закономірності поширення тваринного світу, стан тваринних ресурсів
Мета: систематизувати знання, вміння та навички учнів, що одер­жані під час вивчення розділу «Загальна характеристика природних умов і природних ресурсів України», підготувати їх до складання тематичного оцінювання
Тип уроку: контролю, перевірки, оцінювання знань, вмінь, навичок
Мета: поглибити та систематизувати знання учнів про природ­ні компоненти та природні комплекси, сформувати знання учнів про чинники формування природно-територіальних комплексів (ПТК) — ландшафтів; особливості взаємодії компонентів природи в ПТК
Мета: дати учням знання про фізико-географічне районування те­риторії України, вивчити одиниці фізико-географічного районування; познайомити з картою фізико-географічного районування України та показати прийоми роботи з нею
1-10 11-20 ... 281-290 291-300 301-310 311-320 321-330 ... 451-460 461-461