Головна » 8 клас |
Мета: пояснити взаємозв’язки між геологічною будовою території та корисними копалинами, класифікувати родовища корисних копалин України, визначити господарське значення мінерально-сировинних ресурсів |
Нерудні корисні копалини. Родовища нерудної сировини, дорогоцінного каміння. Мінеральні води і грязі
Мета: пояснити взаємозв’язки між геологічною будовою території України та заляганням родовищ корисних копалин, продовжити класифікацію родовищ корисних копалин України |
Мета: визначити рівень знань, вмінь та навичок, що здобули учні в процесі вивчення розділу, провести їх корекцію, підготувати учнів до тематичного оцінювання |
Тип уроку: перевірки, контролю та оцінювання знань, умінь та навичок |
Мета: дати характеристику основних чинників формування клімату, розкрити поняття розподілу радіаційного балансу, сумарної сонячної радіації на території України, дати оцінку типам повітряних мас, що панують над її територією |
Мета уроку: удосконалити навики роботи з кліматичними картами, сформувати в учнів уявлення про несприятливі погодні явища, систематизувати основні поняття кліматології, дати поняття про кліматичні ресурси, розвивати навички мислення високого рівня |
Мета: навчити учнів робити прогноз погоди, виховувати в учнів усвідомлення важливості знань про клімат для розвитку господарства |
Мета: сформувати в учнів знання про загальні гідрографічні особливості території України; про основні річкові басейни України; загальні риси гідрологічного режиму та роботи річок; показати зв`язок гідрологічного режиму річок з кліматичними умовами, підземними водами |
Мета: сформувати в учнів уявлення про основні річкові басейни України та канали, природні умови басейнів річок; сприяти формуванню навичок мислення високого рівня; продовжувати формувати вміння опрацьовувати різні джерела географічної інформації |
Мета: сформувати в учнів уявлення про основні озера, лимани, водосховища України; загальні риси гідрологічного режиму та роботи озер, лиманів, водосховищ України; познайомити з ресурсами та екологічними проблеми озер, лиманів, водосховищ |