Головна » 8 клас |
Мета: узагальнити та систематизувати знання, отримані на попередніх уроках, підготуватися до контрольної роботи |
І. Оберіть одну правильну відповідь. 1. Позначте ім’я «государя всея Русі», який першим вінчався на царствування |
Мета: ознайомити учнів з причинами, основними етапами та результатами Англійської революції, вдосконалювати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, оцінювати діяльність історичної особи |
Мета: ознайомити учнів з причинами промислової революції й досягненнями науки і техніки Англії |
Мета: ознайомити учнів з історією Франції в епоху абсолютизму; ознайомити учнів з діяльністю і реформами Рішельє; показати Францію у період правління Людовіка XIV |
Мета: ознайомити учнів із зародженням ідей Просвітництва, які стали викликом засадам станового суспільства та абсолютної влади монархів в Європі; ознайомити з ідеями просвітителів, із пропонованими ними моделями облаштування суспільства |
Мета: познайомити учнів з історією Пруссії та Австрії; формувати вміння спиратися на вже відомі факти, розглянути проблеми імперії Габсбургів; удосконалювати вміння аналізувати, порівнювати; продовжити роботу з таблицями |
Після цього уроку учні зможуть:
• описувати повсякденне життя людей, наслідки урбанізації, житло і повсякденний побут різних прошарків населення |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати духовне життя країн Європи та Америки у ХVІІІ — наприкінці ХІХ ст., розвиток науки і техніки, суспільних наук, розвиток філософської, економічної, соціальної й політичної думки, літературу і мистецтво |
Тема. Узагальнення знань за темами
«Завершення формування світових колоніальних імперій. Міжнародні відносини в останній третині ХІХ ст.» та «Культура народів світу наприкінці ХVІІІ — у ХІХ ст.» |