Головна » Зарубіжна література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Романтика подорожей у романі Ж. Верна «П’ятнадцятирічний капітан»

2469 2197.82 Mb

Гладка О.М.
Мета: допомогти учням усвідомити пізнавальне значення твору, визначити елементи географічного роману, показати романтику пригод, велич науки та знань у творі, поглибити знання з географії; навчати орієнтуватися у тексті роману, складати план
Романтика подорожей, велич науки та знань як основний пафос творів Ж. Верна

658 14940.0 Kb

Галя В.О.
Мета: зясувати значимість роману, навчити учнів визначати головні риси роману; розвивати навички читання, переказу, аналізу твору та образу ­– персонажа, логічне мислення;формувати комунікативну компетентність учнів; виховувати моральні якості на прикладі героїв твору
Романтика пригод і подорожей в романі “Острів скарбів”

789 1701.13 Mb

невідомий
Герої роману “Острів скарбів” (Джим Гокінс, П’ятниця, Сільвер, Бен Ган)
Ромео і Джульєтта

2999 26314.21 Mb

Хомишин Ольга
Ромео і Джульєтта (англ. Romeo and Juliet) – трагедія Вільяма Шекспіра, в якій розповідається про трагічне кохання двох молодих веронців із ворожих родин
Рюноске Акутогава «Павутинка». Майстер японської новели. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі. Філософський зміст твору

21969 435156.0 Kb

Зубенко В.М.
Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю Р.Акутогави, розширити знання про притчу як літературний жанр; розвивати навички виразного читання прозових творів та їх коментування, визначення прихованого повчального змісту, виділення фантастичних елементів
С. Лагерлеф «Свята ніч». «Потрібно мати очі, щоб бачити Всевишнього»

1714 1983.21 Mb

Недєлко Л.П.
Мета уроку: познайомити з життям і творчістю швецької письменниці С. Лагерлеф; з легендою як жанром літератури; закріпити знання про літературну казку; проникнути в авторську концепцію легенди «Свята ніч»; розвивати навички зв’язного образного мовлення
С. Я. Маршак „Дванадцять місяців”. Підлабузництво підлеглих та необмежена влада - головні причини спотворення характеру королеви

385 13161.5 Kb

Новочуб В.М.
Мета: з'ясувати, що таке добро і зло, поглибити знання тексту казки, закріпити знання про особливості драматичного твору, розвивати навички характеристики персонажа з використанням цитатного матеріалу; виховувати щирість, доброту, ввічливість
Сатиричне змалювання державного устрою, законів і звичаїв Ліліпутії

2060 16764.5 Kb

Кондратець Л.М.
Мета: навчити учнів аналізувати тексти; розкрити алегорію і сатиру, спрямовані на викриття суспільних недоліків в Англії XVIII століття; удосконалювати навички свідомого, виразного читання, зв’язного мовлення; виховувати вдумливого читача
Сатиричне змалювання державного устрою, законів і звичаїв Ліліпутії. Війна між Ліліпутією і Блефуску, її причини і наслідки

887 2481.09 Mb

невідомий
Проблемні запитання. Як ви розумієте слова Платона, що служать епіграфом до уроку? Чи згодні ви з античним висловом, що теж є епіграфом? Від чого, або від кого, на вашу думку, залежить суспільний лад у державі?
Сатиричне зображення англійської дійсності XVIII ст., критика людських вад. Ліліпутія – Англія крізь зменшувальне скло сатири

971 210943.0 Kb

невідомий
Слово вчителя. Питання про те, якою повинна бути людина, хвилювало і хвилює філософів, письменників, звичайних людей. Адже від того якими ми будемо, залежить яким буде наше суспільство. Легко сказати, що треба бути хорошим, важче ним стати
1-10 11-20 ... 381-390 391-400 401-410 411-420 421-430 ... 511-520 521-530