Головна » Зарубіжна література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини

929 1701.82Mb

невідомий
Складання плану: Мистецтво як відображення життя з допомогою художніх образів. Місце літератури серед інших видів мистецтва. Література як скарбниця духовних і естетичних надбань людства
Роман «Доріан грей» як осердя творчості письменника

930 1622.93Mb

Записоцька О., Терещенко Н.
Народився у сім'ї окуліста Вільяма Уайльда і письменниці Джейн Франциско Елджі. Отримав класичну освіту: естетичні погляди формувались у Триніті Коледжі (Дублін) та оксфордському коледжі св.Магдалени
Роман Д. Дефо “Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо” – гімн цивілізованій людині і її праці

710 171548.5Kb

невідомий
Евристична бесіда. Що потрібно було зробити Робінзону, щоб вижити на острові? Які речі герой зробив сам? Про які риси характеру свідчать ці вчинки?
Роман Д. Дефо “Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо”. Історія створення роману

1191 225886.5Kb

невідомий
Проблемне запитання. Чи хотіли б ви потрапити на безлюдний острів? Чому?
Роман Запахи. Історія одного вбивці

849 2131.00Mb

невідомий
Народився в сім'ї письменника Вільгельма Емануеля Зюскінда. Отримав музичну освіту, вивчав історію в Мюнхенському університеті. Пізніше навчався в Екс-ан-Провансі (Франція)
Роман Ф. Достоєвського “Злочин і кара”. Еволюція образу Раскольникова

1366 20380.5Kb

Лавицька А.В.
Мета: продовжити роботу над текстом роману «Злочин і кара»; ознайомити учнів з теорією «надлюдини» Ніцше, її антигуманним смислом; розглянути тему” наполеонізму,” сильної особистості; протиставити теорії Раскольникова етику добра і любові до людей
Роман Федора Достоєвського «Злочин і кара» – вражаюче трагічне відтворення життя

578 1753.49Mb

Цибульська Оксана
Роман уперше опублікований у 1866 в російському журналі «Русский вестник» як серія з 12 щомісячних випусків, а потім окремою книгою. Це другий роман автора після повернення з п'ятирічного заслання на каторгу в Сибір
Романтизм

938 17469.5Kb

Іванова Л.Г.
Мета: навчальна: ознайомити учнів із поняттям «романтизм»; навчити визначати характерні риси романтизму; розвивальна: розвивати навички конспектування; розвивати зв’язне мовлення, логічне та асоціативне мислення
Романтика подорожей до роману Жуль Верна "П'ятнадцятирічний капітан"

603 18813.13Mb

Гладка О.М.
Де і коли народився Ж. Верн ? Де навчався майбутній письменник ? Ким працював? Яку мету поставив перед собою? Яку цікаву історію із свого дитинства розповідав уже відомий письменник?
Романтика подорожей у романі Ж. Верна „П’ятнадцятирічний капітан”

1203 212147.0Kb

Мухамєдова О.Д.
Мета: показати романтику пригод у творі; занурити дітей у незвичайний, захоплюючий світ Ж.Верна; розвивати творчу уяву і логічне мислення учнів; сприяти вихованню сміливості, порядності, відваги
1-10 11-20 ... 371-380 381-390 391-400 401-410 411-420 ... 511-520 521-530