Мета. Показати вплив Леонардо да Вінчі на творчість письменника. Звернути увагу на зневіру автора в майбутньому технократичної цивілізації. Дати поняття про науково-фантастичну літературу та новелу, як один із жанрів прози
Робота з текстом. Коли відбуваються події, описані в творі? Як виглядають люди і місто майбутнього? Чи подобається вам таке майбутнє? Що трапилось на Землі, що спричинило такі зміни у житті людства?
Мета навчальна: сприяти аналітико-синтетичній діяльності студентів, розвивати їхню пізнавальну самостійність , уяву та творчі здібності, вміння обґрунтовувати й обстоювати власні погляди
Мета. Завершити роботу над вивченням казки – притчі А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц», виявити в тексті систему життєвих цінностей; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення; виховувати благородство, доброту, вміння дружити
Мета:
Пізнавальна: ознайомити учнів з Японією, з японськими звичаями та традиціями, з японською народною казкою, її різновидами, усвідомити красу та своєрідність японського фольклору
Мета уроку: розкрити причини популярності сюжету про Попелюшку в світовій культурі; розкрити переваги благородства, чесності, терпіння, працьовитості над лінощами та непорядністю; розвивати навички характеристики героя
Слово учителя. Хоч “Айвенго” перш за все лицарський роман, але мужність, вірність та шляхетність притаманні у цьому творі не тільки чоловікам. У романі є два надзвичайно привабливі образи – це образи двох жінок, Ровени і Ребекки
МЕТА:
аналізуючи, порівняти твори Олександра Довженка та Джека Лондона, знайти спільне та відмінне у оповіданнях;
розвивати навички компаративного аналізу тексту, самостійної роботи з додатковою літературою, зв’язне мовлення, творчу уяву