Головна » Зарубіжна література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Із китайської лірики. Лі Бо „Входжу в річку…”. Свіжість і несподіваність поетичних асоціацій у віршах

1072 23452.0Kb

Аксьонова І.А.
Мета: осягнути у синтезі з музикою та живописом «нефритовану чистоту» середньовічної китайської поезії, змах пензля Лі Бо; розвивати навички асоціативного споглядання на світ, природу, поетичне слово; формувати в учнів полікультурну та етнокультурну компетентності
Індійська народна казка «Фарбований шакал» і казка І.Франка «Фарбований Лис»

3281 388183.0Kb

Доброгорська І.А.
Мета: набути уміння і навичок аналізувати художній образ; висловлювати свою думку щодо прочитаного, ставлення до літературного героя, виховувати усвідомлене позитивне ставлення до красивого й доброго в житті та негативне ставлення до зла
Інтеграція на уроках світової літератури

1699 201118.0Kb

Аверкіна З.В.
Мета: залучити учнів до скарбниці світової літератури та класичної музики; активізувати розумову діяльність учнів та розвивати їхнє логічне мислення; розвивати творчі здібності школярів
Ісікава Такубоку. Життєвий і творчий шлях митця. Поєднання в жанрі танки картин реального буття й особистих асоціацій поета

554 17675.0Kb

Шкурат Н.Я.
МЕТА: дослідити особливості японського світосприйняття; зацікавити учнів особливістю японського поета Ісікава Такубоку; показати особливості його творчості; повторити поняття «хоку» та познайомити школярів з поняттям «танка»
Історичний колорит і романтика пригод у романі “Айвенго”

3318 3104.33Mb

невідомий
У романі В. Скотта “Айвенго” події розвиваються дуже швидко і непередбачувано. Автор постійно тримає читачів у напрузі: а що ж буде далі, як складеться доля героїв твору? Стрімка зміна художніх просторів, мотиви мандрівки та руху, надання переваги дії
Історичний колорит та романтика пригод в романі В. Скотта «Айвенго»

1598 23785.0Kb

Бединська Л.С.
Мета: з’ясувати засоби створення історичного колориту та втілення романтичного пафосу в романі «Айвенго»; вчити учнів цілісному сприйняттю літератури у взаємозв’язку з іншими видами мистецтва; поглиблювати знання з теорії літератури
Історичний роман “Айвенго”. Широка панорама життя середньовічної Англії. Лицарський турнір, його роль у подальшому розвитку подій

2531 22511.02Mb

невідомий
Лицар (від нім. ritter, — “вершник”) — средньовічний дворянський почесний титул в Європі. Його отримували молоді дворяни, коли досягали повноліття. Звання лицаря надавалося також за героїчні вчинки та подвиги (іноді навіть особам не дворянського походження)
Й. В. Гете “Вільшаний король”. Переплетіння психологічного, фантастичного та реального в баладі Гете

1334 2334.33Mb

невідомий
Робота з текстом балади. Чи справді ця балада “страшна”? Чи насправді трагічний кінець балади пов’язаний саме з потойбічним, фантастичним явищем? Від чого помирає хлопчик? Чому являється хлопцеві вільшаний король?
Й. К. Ф. Шиллер “Рукавичка”. Утвердження самоцінності людського життя в баладі “Рукавичка”

2418 2373.43Mb

невідомий
Ф. Шиллер (1759-1805) – видатний німецький письменник. Народився у містечку Марбах. Навчався у школі в містечку Лорх. У 14 років його віддали до військової академії. У цьому закладі панував суворий режим
Йоганн Вольфганг Гете (1749-1832). Життєвий та творчий шлях поета

1481 23780.5Kb

Бондаренко О.В.
Мета: поглибити знання учнів про ідеї Просвітництва; ознайомити з основними етапами життя і творчості Гете, представити багатогранність таланту митця; розвивати навички дослідницької діяльності, вміння працювати з додатковою літературою
1-10 11-20 ... 171-180 181-190 191-200 201-210 211-220 ... 511-520 521-530