Головна » Алгебра

Назва презентації Автор Короткий зміст

Локальні екстремуми функції двох змінних

931 243182.0 Kb

Кожем’як Т.О.
​Мета написання даної методичної розробки: показати, що використання інтерактивних методів навчання у навчально-виховному процесі вищої школи може стати базисом розвитку пізнавальної активності студентів під час проведення лекційних занять
Мандрівка містом числових нерівностей

620 157174.0 Kb

Палюх У.П.
Навчальна мета: систематизувати, узагальнити та поглибити знання і вміння учнів з теми; застосовувати вивчене до розв’язування вправ
Математична статистика та її методи. Урок з алгебри для 11 класу

2782 2343.18 Mb

Сальник О.І.
Мета: Систематизувати та узагальнити поняття про статистику та її методи, статистичний аналіз даних, наочне зображення статистичного розподілу; усвідомити значення математичної статистики, її місце у житті людей
Математичні основи теорії алгоритмів

598 165240.7 Kb

невідомий

Пізнання завжди шукало способи опису алгоритмів. І застосовуючи природну мову пізнання – математикові, необхідно визначити у ній ті цеглинки, з яких дослідники створили ці прекрасно величні будови – Алгоритми, а заодно і їх теорію й аналіз

Математичні основи теорії алгоритмів. Теорія графів

920 165373.0 Kb

невідомий
В останні роки теорія графів одержала статус досить актуальної галузі науки. З її допомогою представляється можливим рішення великої кількості задач з області економіки, техніки і безлічі інших сфер людської діяльності
Матеріали до уроку алгебри у 8-му класі з теми „Функція у = х2, її властивості, графік”

1205 2303.48 Mb

Казакова Н.Л.
Мета: домогтися засвоєння учнями властивостей функції у = х2 і властивостей її графіка та способу застосування графіка функції у = х2 для графічного розв'язання рівнянь виду х2 = а; формувати вмін­ня відтворювати зміст вивчених понять, відпрацювати навички роботи з графіком функції
Метод інтервалів

790 190883.7 Kb

невідомий
На рисунку зображено графік деякої функції f, у якої D (f) = R і нулями є числа x1, x2 і x3. Ці числа розбивають область визначення функції на проміжки знакосталості (–∞; x1), (x1; x2), (x2; x3), (x3; +∞).
Методи розв’язування показникових рівнянь. Урок з алгебри для 11 класу

811 1821.22 Mb

Хмельницька Л.К.
Мета: Систематизувати й узагальнити знання, уміння та навички учнів із теми, формувати вміння учнів розв’язувати показникові рівняння різними способами: зведення до однієї основи, до спільного показника, винесення спільного множника за дужки, зведення до квадратного рівняння тощо
Методи розв'язування квадратних рівнянь

993 177709.5 Kb

невідомий
Мета уроку: Використання квадратного рівняння як моделі , яка описує залежності між різними величинами
Методика перетворення цілих виразів

578 1561.70 Mb

Левицька Н.О.
Пригадаємо, які два обернені види перетворень ми здійснюємо під час роботи з цілими виразами: Записати вираз у вигляді многочлена (суми); Перетворити многочлен (суму) у добуток (розкласти на множники)
1-10 11-20 ... 181-190 191-200 201-210 211-220 221-230 ... 541-550 551-552