Головна » Алгебра |
Мета: Систематизувати й узагальнити знання, уміння та навички учнів із теми, формувати вміння учнів розв’язувати показникові рівняння різними способами: зведення до однієї основи, до спільного показника, винесення спільного множника за дужки, зведення до квадратного рівняння тощо.
Тип уроку: узагальнення, систематизація та застосування знань, умінь, навичок. І. Організаційний етап. Афоризм «Якщо запастися терпінням і виявити старання, то посіяні насіння знання неодмінно дадуть добрі сходи».
Леонардо да Вінчі ІІ. Проведення аукціону. Лот 1. «Пошуковий»(стартова ціна 2 бали) Учні відповідають на запитання «Як формувалось і входило в математику поняття показникових рівнянь?» Лот 2. «Теоретичний» (стартова ціна 1 бал) Які рівняння називають показниковими? Лот 3. «Усний» (стартова ціна 1 бал). Розв’яжіть рівняння
Лот 5. «Перевір себе» Тест Чому дорівнює , якщо =b
Запишіть вираз у вигляді степеня з основою 5. Якому з наведених проміжків належать усі розв’язки рівняння Розв’яжіть рівняння . Якщо , то х= Укажіть ескіз графіка функції
№ завдання
Лот 6. Підсумковий Підсумком бесіди з узагальнення та систематизації набутих учнями знань із теми «Методи розв’язання показникових рівнянь» є складена спільними зусиллями схема.
ІІІ. Домашнє завдання У тестовій формі «перевір себе» виконати завдання на сторінці 85 за підручником (Г.П. Бевз, В.Г. Бевз, Н.Г. Владимирова Алгебра і початки аналізу 11). Академічний рівень/ К.:Освіта-2011.
Алгебра и начала анализа: ученик для 11 кл. общеобразовательных учебных заведений: академический уровень, профильный уровень/ Г.П. Бевз, В.Г. Бевз, Н.Г. Владимирова, – К.: Освіта, 2011 – 400 с. О.В. Школьний/ - К.: Генеза, 2008 – 104с. Рівняння і нерівності / С.Т. Завало – К.: Радянська школа, 1973 – 383с.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |