Головна » Молодші класи

Мета: Закріплювати в учнів уміння письмово додавати й віднімати двоцифрові числа; складати й розв’язувати задачі на дві дії; розвивати логічне мислення, схильність до аналізу й синтезу; виховувати уважність, старанність
Мета: Навчити дітей виконувати вирази на віднімання виду 53-8. Закріплювати вміння розв’язувати задачі на дві дії. Розвивати творчість дітей, логічне мислення, увагу, кмітливість. Виховувати бажання дотримуватись здорового способу життя
Мета уроку. Сприяти свідомому засвоєнню учнями таблиць множення і ділення. Вдосконалювати швидкі обчислювальні навички. Розвивати уміння розв’язувати складені задачі, мислення, увагу. Виховувати інтерес до уроків математики, доброзичливість, бажання допомагати іншому
Мета: Ознайомити з правилами множення чисел 1 і 0 та множення на 1 і 0. Удосконалювати обчислювальні навички, вміння узагальнювати, логічне мислення, увагу
Мета уроку: познайомити учнів з правилом обчислення площі прямокутника; вчити їх застосовувати це правило практично; продовжувати роботу над обчисленням виразів, які містять дію множення багатоцифрових чисел
МЕТА УРОКУ. Формування ключових компетентностей: вміння вчитися-працювати в колективі та самостійно; громадянської – відстоювати свою точку зору та позицію відповідно до загальноприйнятих суспільних норм поведінки
Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 3; вчити креслити відрізок заданої довжини; вправляти у розв’язування задач на знаходження остачі; виховувати старанність
Мета: закріплювати знання таблиць множення; формувати вміння розв’язувати рівняння на знаходження невідомого від’ємника; вчити розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати почуття дружби
Мета. Закріпити навички ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове, вміння розв’язувати задачі на рух та на зведення до одиниці; удосконалювати обчислювальні вміння і навички. Розвивати логічне мислення, пам'ять. Виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики
Мета уроку: ознайомити учнів з поняттям «швидкість руху», простими і складеними задачами на знаходження швидкості, скороченим позначенням швидкості, пояснити правило знаходження швидкості руху за даними відстанню і часом руху
1-10 11-20 ... 61-70 71-80 81-90 91-100 101-110 ... 491-500 501-506