Головна » Молодші класи

Мета: ознайомити учнів з буквеним позначенням компонентів і резуль­татів дій у виразах, повторити прийоми додавання й віднімання
Мета: формувати вміння порівнювати довжини відрізків та записувати результати порівняння із застосуванням буквеного позначення, повто­рити прийоми додавання й віднімання з переходом через десяток
Мета: ознайомити із використанням зв’язку між діями додавання й від­німання для перевірки дії додавання; формувати вміння розв’язувати за­дачі на знаходження невідомого доданка і зменшуваного; розвивати ло­гічне мислення
Мета: формувати уявлення про рівняння; ознайомити з алгоритмом розв’язання рівняння на знаходження невідомого доданка; продовжувати формувати вміння розв’язувати задачі на дві дії за поданим планом
Мета: формувати уявлення про обернену задачу; повторити випадки додавання й віднімання виду 98 + 2, 50 – 3; формувати вміння розв’язати рівняння на знаходження невідомого доданка
Мета: формувати вміння розв’язувати задачу на дворазове збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць
Мета: формувати вміння складати й розв’язувати задачі на дві дії, які містять знаходження невідомого зменшуваного; формувати вміння знаходити периметр трикутника
Мета: проаналізувати алгоритм письмового додавання й віднімання двоцифрових чисел; опрацювати рівняння на знаходження невідомого зменшуваного та задачі на знаходження третього доданка
Мета: повторити прийоми додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток; продовжувати формувати вміння розв’язувати задачі двома способами; повторити поняття прямокутник і квадрат
Мета: вправляти учнів у сладанні виразів за текстовою умовою і формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження суми двох добутків; Розвивати логічне мислення, почуття відповідальності, акуратність
1-10 11-20 ... 51-60 61-70 71-80 81-90 91-100 ... 491-500 501-506