Головна » Молодші класи

Мета: Формувати уявлення про кругообіг води в природі; формувати уявлення про перетворення води з одного стану в інший ( з рідкого в газоподібний, з газоподібного в рідкий, з рідкого в твердий, з твердого в рідкий)
Мета проекту: сприяти формуванню у учнів життєвих навичок, що сприяють фізичному здоров’ю (навичок раціонального харчування ) через засвоєння лікувального значення рослинних чаїв
Мета проекту: сприяти формуванню у учнів життєвих навичок, що сприяють фізичному здоров’ю (навичок раціонального харчування) через засвоєння властивостей лікарських рослин рідного краю та їх застосування
Мета.Розширити знання дітей про життя тварин навесні , допомогти усвідомити, яку користь приносять птахи, повторити правила поведінки в природі, сприяти розвитку спостережливості, виховувати бажання оберігати тварин
МЕТА. Сформувати в учнів уявлення про різноманітність рослинного світу, вчити розподіляти рослини на три групи: дерева, кущі, трави; розкрити цінності рослин для людини; навчати розпізнавати рослини, порівнювати, робити висновки; розвивати спостережливість, увагу
Мета уроку: узагальнити знання дітей про погоду, знання про погоду рідного краю, знайомити учнів з утворенням хмар, вітру, збагатити уявлення про опади, указати на значення прогнозу погоди для людини
Мета: розширити знання учнів про різноманітність природи; форму­вати уявлення про живу та неживу природу, про перетворювальну діяль­ність людини; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками (належить, не належить до природи)
Мета. Сформувати в учнів поняття, що повітря – це газоподібне тіло. Ознайомити з властивостями повітря. Розвивати спостережливість, увагу, дослідницький підхід до вивчення природних явищ. Виховувати бережне ставлення до повітря – основи життя
Мета: Формувати уявлення про царство грибів, їх різноманітність у природі, значення у природі та житті людини, їх охорону, формувати вміння розпізнавати гриби в природі; розвивати пам'ять, увагу, мислення; виховувати любов до природи

Мета: показати, що акуратність – ознака культурної людини, від акуратності часто залежить здоров’я; закріпити уявлення учнів про навички особистої гігієни; формувати звички акуратної людини, давати оцінку акуратності у своїй поведінці і поведінці інших людей

1-10 11-20 ... 381-390 391-400 401-410 411-420 421-430 ... 491-500 501-506