Головна » Молодші класи |
Тема уроку. Які прикмети у зими? Зимові місяці. Планування спостережень за природою взимку. Творче завдання: складання казки про зиму |
Мета: ознайомити учнів з прикметами та ознаками осені, вчити помічать їх у природі; спостерігати заприродою свого краю восени, розвивати уяву, спостережливисть, пам'ять, фантазію, мовлення, вчити описувати красу природи восени та позитивні емоції |
Мета: розширювати знання учнів про різноманітність природи; формувати уявлення про живу та неживу природу; вчити відрізняти предмети природи від речей, виготовлених людиною; розвивати вміння спостерігати за об’єктами природи |
Мета: Розширити уявлення учнів про воду, властивості води.
Розвивати вміння аналізувати і робити висновки.
Вдосконалювати навички роботи в групах і в парах.
Виховувати бажання дбайливо ставитись до природи |
Мета: Дати характеристику лікарських рослин, які ростуть на території нашого краю. Сформувати в учнів уявлення про різноманітність рослинного світу нашого краю, навчитись роз-поділяти рослини на три групи: дерева, кущі, трави |
Мета уроку: формувати уявлення дітей про воду: її властивості, яке значення має вода для живої та неживої природи; підвести до розуміння кругообігу води, закономірності й збереження на прикладі кругообігу води в природі |
На які групи поділяються живі організми в природних угрупованнях? |
Поділ природних угруповань визначають умови довкілля, тобто температура, освітленість, вологість, тип ґрунту. У кожному угрупованні переважають ті живі організми, які найкраще пристосовані до місцевих умов |
Мета. Продовжити формувати. поняття "гори"; розкрити залежність природи гір від їхньої висоти; ознайомити учнів з характерними особливостями Карпатських гір, географічним положенням, кліматом, рослинним і тваринним світом, корисними копалинами, працею людей |
Мета: Формувати уявлення про особливості розмноження комах, риб, земноводних, плазунів, птахів, звірів; Поглибити знання учнів про турботу тварин про своє потомство |