Головна » Молодші класи » Природознавство |
Мета: узагальнювати знання учнів про природу; виховувати любов і повагу до природи; розвивати логічне та образне мислення; вдосконалювати техніку зчитування з губ; активізувати набутий словниковий запас; розширяти мовні навички учнів. Обладнання: кошики, шишки, пазли на біологічну тематику, варена картопля, набори грибів, рибальські набори.
Хід заходу:
Команда кожного класу малює емблему, яка пояснює назву команди, підбирає девіз. І Конкурс «Білочка» На протилежному кінці залу на стільцях лежать шишки. Білочки з кошиком в руках повинні швидко перенести шишки.
ІІ Конкурс «Біологічна вікторина»
а) хижаки; б) травоїдні; в) всеїдні.
ІІІ Конкурс. Яка команда швидше і правильніше складе порізаний на частини малюнок на біологічну тематику.
ІV Конкурс. Кращий кулінар. Кожна команда обирає по одному хлопчику, який повинен швидко почистити картоплину.
V Конкурс. Кожна команда загадує суперникам загадки на біологічну тематику.
VI Конкурс. Збирання грибів. З приготовлених наборів грибів кожен учасник повинен вибрати їстівний гриб і принести його у кошик. VII Конкурс. Загадки для команд.
В лісі живе, в селі курей краде. (Лисиця) 3. Влітку в лісі гуляє, взимку в барлозі відпочиває. (Ведмідь) 4. Що це за звір лісовий, Став як стовпчик прямий. І стоїть серед трави, Вуха більше голови. (Заєць)
Покрив голову бриликом. (Гриб)
VIII Конкурс. Пісенний. Кожна команда вдома повинна була підібрати пісню про природу.
IX Конкурс. Капітанський. Рослини, які ростуть в нашому краї. Так – плещуть в долоні, ні – мовчок. Яблуня, груша, малина, мімоза, ялина, саксаул, обліпиха, береза, вишня, черешня, лимон, апельсин, липа, клен, баобаб, мандарин (швидше), слива, осика, каштан, кава, горобина, платан, дуб, кипарис, алича, сосна, тополя.
X Конкурс. Кращий рибалка. 3 вудки з дротяними гачками, кольорові рибки, виготовлені з цупкого паперу з кілечками.
XI Конкурс. З 1 слова – шимпанзе – переставляючи літери, утворити нові слова.
XII Конкурс. Відгадати криптограму.
| |
Переглядів: 827 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |