Головна » Молодші класи

Мета уроку: ознайомити зі змістом та ідеями доведення теоре¬ми про формулу плоті трикутника й наслідків з неї; сформувати вміння: відтворювати зміст вивчених формул
Мета уроку Вчити учнів читати і записувати шестицифрові числа. Закріплювати уявлення про класи одиниць і тисяч, їх розрядну структуру. Формувати вміння множити і ділити на 10, 100, 1000
Мета. Ознайомити учнів з усним відніманням круглих трицифрових чисел від розрядних трицифрових чисел; удосконалювати вміння учнів розв*язувати прості задачі на додавання і віднімання , використовуючи природничий матеріал
Мета: познайомити учнів з дикими тваринами рідного краю взимку, способом їхнього життя і ознайомити із професіями працівників лісу; повторити додавання та віднімання круглих десятків; розвивати обчислювальні навички, пам’ять
Мета: Повторити і закріпити загальне правило додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток, формувати вміння розв’язати задачі на дві дії, в яких потрібно порівняти результати першої дії з одним із даних задач
Мета. Вправляти учнів у засвоєнні таблиці множення числа 2, вчити розв’язувати задачі на множення; розвивати навички самостійної роботи, викликати інтерес до вивчення математики.
Мета: Закріплювати в учнів уміння письмово додавати й віднімати двоцифрові числа; складати й розв’язувати задачі на дві дії; розвивати логічне мислення, схильність до аналізу й синтезу; виховувати уважність, старанність
Мета: ознайомити учнів із задачами,як містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів;закріплювати знання таблиці множення числа 5
Мета. Вправляти учнів у розв’язуванні прикладів і задач на додавання і віднімання круглих десятків. Формувати уміння розв’язувати задачі на знаходження третього доданка. Розвивати логічне мислення. Виховувати любов до живої природи
Мета: Ознайомити учнів із задачами на знаходження невідомого від’ємника; довести до свідомості учнів, що такий тип задач розв’язується дією віднімання. Формувати вміння коментувати розв’язування виразів із двоцифровими числами без переходу через десяток
1-10 11-20 ... 91-100 101-110 111-120 121-130 131-140 ... 491-500 501-506