Головна » Молодші класи |
Тема: Тварини - частина живої природи ( природознавство). Закріплення таблиці множення та ділення на 7 ( математика). Виконання тематичної композиції „Тварини" (малювання) |
Мета: Пояснити, як скласти таблицю множення числа три. Вчити застосовувати її при розв’язанні прикладів, завдань. Розвивати математичні знання учнів. Виховувати працелюбність |
Мета: Повторити і закріпити знання учнів про нумерацію трицифрових чисел, вміння додавати і віднімати круглі числа, розв’язувати задачі на порівняння, зведення до одиниці; розвивати логічне мислення, пам’ять |
Мета уроку: формувати уміння додавати числа частинами; учити учнів самостійно розв’язувати приклади користуючись знаннями, як побудовано натуральний ряд чисел, вмінням користуватись числовим відрізком; вправляти у розв’язанні задач |
МЕТА: Сприяти формуванню вміння застосовувати загальне правило додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд, удосконаленню обчислювальних навичок, вмінь розв’язувати задачі, розрізняти геометричні тіла |
Мета: ознайомити дітей із новим підручником; вчити орієнтуватися в ньому; навчати учнів виразно читати вірші, інтонувати речення, аналізувати прочитане; формувати в школярів інтерес до навчання; прищеплювати любов і повагу до школи |
Мета: Розширити знання дітей про казку (народну, літературну). Вчити визначати головну думку казки; Формувати навички правильного, виразного читання. Збагачувати словниковий запас учнів; Прищеплювати любов до казки |
Мета. Навчати учнів виділяти головні думки та відтворювати їх, складати розповідь за малюнком. Розвивати уміння обговорювати прочитане. Виховувати шанобливе ставлення до книг, інтерес до нашої історії |
Мета: ознайомити учнів із завданнями нового розділу; розширити знання учнів про види усної народної творчості; прищеплювати увагу, повагу до кожного вимовленого слова, до якості й чистоти мовлення; розвивати уявлення про влучність, красу рідного слова |
Мета: створити емоційний настрій від зустрічі з новим підручником; викликати у дітей інтерес до його читання; розширити знання дітей про види книжок, розвивати вміння орієнтуватися у структурі книжки; розкрити складний шлях створення книжки |