Головна » Молодші класи

Тема: Тварини - частина живої природи ( природознавство). Закріплення таблиці множення та ділення на 7 ( математика). Виконання тематичної композиції „Тварини" (малювання)
Мета: Пояснити, як скласти таблицю множення числа три. Вчити застосовувати її при розв’язанні прикладів, завдань. Розвивати математичні знання учнів. Виховувати працелюбність
Мета: Повторити і закріпити знання учнів про нумерацію трицифрових чисел, вміння додавати і віднімати круглі числа, розв’язувати задачі на порівняння, зведення до одиниці; розвивати логічне мислення, пам’ять
Мета уроку: формувати уміння додавати числа частинами; учити учнів самостійно розв’язувати приклади користуючись знаннями, як побудовано натуральний ряд чисел, вмінням користуватись числовим відрізком; вправляти у розв’язанні задач
МЕТА: Сприяти формуванню вміння застосовувати загальне правило додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд, удосконаленню обчислювальних навичок, вмінь розв’язувати задачі, розрізняти геометричні тіла
Мета: ознайомити дітей із новим підручником; вчити орієнтуватися в ньому; навчати учнів виразно читати вірші, інтонувати речення, аналізувати прочитане; формувати в школярів інтерес до навчання; прищеплювати любов і повагу до школи
Мета: Розширити знання дітей про казку (народну, літературну). Вчити визначати головну думку казки; Формувати навички правильного, виразного читання. Збагачувати словниковий запас учнів; Прищеплювати любов до казки
Мета. Навчати учнів виділяти головні думки та відтворювати їх, складати розповідь за малюнком. Розвивати уміння обговорювати прочитане. Виховувати шанобливе ставлення до книг, інтерес до нашої історії
Мета: ознайомити учнів із завданнями нового розділу; розширити знання учнів про види усної народної творчості; прищеплювати увагу, повагу до кожного вимовленого слова, до якості й чистоти мовлення; розвивати уявлення про влучність, красу рідного слова
Мета: створити емоційний настрій від зустрічі з новим підручником; викликати у дітей інтерес до його читання; розширити знання дітей про види книжок, розвивати вміння орієнтуватися у структурі книжки; розкрити складний шлях створення книжки
1-10 11-20 ... 111-120 121-130 131-140 141-150 151-160 ... 491-500 501-506