Головна » Молодші класи |
Мета: Повторити компоненти дій додавання, віднімання, множення, діленння; закріплювати та удосконалювати навички табличного множення і ділення, розв’язання простих та складених задач; формувати навички швидких обчислень у межах вивченого матеріалу |
Мета. Удосконалювати вміння учнів виконувати письмове додавання двоцифрових чисел, знаходити довжину ламаної лінії, перетворювати іменовані числа |
Мета: Познайомити учнів з прийомом письмового додавання двоцифрових чисел із переходом через десяток. Формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження третього доданка |
Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися –самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії;загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури;соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших |
Мета: ознайомити учнів з таблицею додавання і віднімання числа 3; повторити способи утворення й назви чисел другого десятка; вдосконалювати набуті навички; складати та розв’язувати задачі, приклади |
Мета: вправляти учнів у лічбі в межах другої сотні, у розкладанні чисел на розрядні доданки; ознайомити учнів з утворенням числа 200 та інших розрядних трицифрових чисел |
Мета. Удосконалювати уміння учнів розв’язувати задачі на зведення до одиниці. Закріплювати знання учнями таблиці множення числа 8. Виробляти уміння розпізнавати многокутники серед інших фігур |
Мета уроку:
Навчальна: надати поняття множини, ознайомити з основними операціями над множинами.
Розвиваюча: створити умови для розвитку у учнів вмінь ставити проблеми й пропонувати шляху їхнього рішення |
Мета: формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого доданка; вчити обґрунтовувати вибір дії для розв’язування задачі; за допомогою різних вправ закріплювати знання учнями таблиць додавання і віднімання чисел |
Мета: вчити учнів письмовому діленню багатоцифрових чисел на трицифрові, коли в частці є нулі; удосконалювати знання і навички учнів у розв’язані задач |