Головна » Молодші класи

Мета: Повторити компоненти дій додавання, віднімання, множення, діленння; закріплювати та удосконалювати навички табличного множення і ділення, розв’язання простих та складених задач; формувати навички швидких обчислень у межах вивченого матеріалу
Мета. Удосконалювати вміння учнів виконувати письмове додавання двоцифрових чисел, знаходити довжину ламаної лінії, перетворювати іменовані числа
Мета: Познайомити учнів з прийомом письмового додавання двоцифрових чисел із переходом через десяток. Формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження третього доданка
Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися –самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії;загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури;соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших
Мета: ознайомити учнів з таблицею додавання і віднімання числа 3; повторити способи утворення й назви чисел другого десятка; вдосконалювати набуті навички; складати та розв’язувати задачі, приклади
Мета: вправляти учнів у лічбі в межах другої сотні, у розкладанні чисел на розрядні доданки; ознайомити учнів з утворенням числа 200 та інших розрядних трицифрових чисел
Мета. Удосконалювати уміння учнів розв’язувати задачі на зведення до одиниці. Закріплювати знання учнями таблиці множення числа 8. Виробляти уміння розпізнавати многокутники серед інших фігур
Мета уроку: Навчальна: надати поняття множини, ознайомити з основними операціями над множинами. Розвиваюча: створити умови для розвитку у учнів вмінь ставити проблеми й пропонувати шляху їхнього рішення
Мета: формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого доданка; вчити обґрунтовувати вибір дії для розв’язування задачі; за допомогою різних вправ закріплювати знання учнями таблиць додавання і віднімання чисел
Мета: вчити учнів письмовому діленню багатоцифрових чисел на трицифрові, коли в частці є нулі; удосконалювати знання і навички учнів у розв’язані задач
1-10 11-20 ... 101-110 111-120 121-130 131-140 141-150 ... 491-500 501-506