Головна » 8 клас |
Мета: відтворити об'ємне історичне полотно подій 20-30-х років XVII ст., пов'язане з визвольними повстаннями запорозьких козаків, яких підтримували інші верстви народу України; простежити закономірності в ході народних виступів і долі їхніх ватажків |
Мета: з'ясувати, який вплив на розвиток церковного життя в Україні здійснила Берестейська унія; визначити заслуги перед українським народом та його духовною культурою провідних церковних діячів — як греко-католиків, так і православних; формувати в учнів навички релігійної терпимості |
Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів періоду виникнення козацтва і Запорозької Січі; поглибити знання учнів з окремих питань. Розширити знання учнів з життя запорозького козацтва; виховувати повагу до героїки наших предків, любов до рідного краю |
Мета: Розширення та поглиблення знань учнів про події з історії України козацької доби. Ознайомлення зі звичаями та устроєм козаків. Виховання любові до рідного народу, його культури |
Черкащина багата на історичні постаті. На цій землі розквітнув державний розум і військовий талант гетьмана України Богдана Хмельницького. Тут народився і знайшов спочинок великий український поет Тарас Шевченко |
Мета: ознайомити учнів зі змістом курсу фізичної географії України, предметом і методами географічних досліджень, навести приклади історії формування території України, показати на карті одиниці адміністративно-територіального устрою держави |
Мета: визначити крайні точки, розміри території України, суміжні з нею держави, охарактеризувати кордони та особливості географічного положення України, визначити координати крайніх точок України, дати поняття про поясний і місцевий час |
Мета: визначити особливості положення України стосовно годинних поясів, показати різницю між поясним і місцевим часом на її території, закріпити вміння орієнтуватися в поняттях поясний, місцевий, літній, декретний час |
Мета: визначити джерела географічної інформації, географічні видання, методи і засоби отримання географічної інформації |
Мета: ознайомити учнів з різними видами географічної інформації картами, атласами, географічними енциклопедіями, словниками, довідниками; показати учням способи роботи з ними; розвивати пізнавальну активність учнів |