Головна » 7 клас |
Мета: вчити учнів давати загальну характеристику природним зонам Євразії, систематизувати причинно-наслідкові зв’язки закономірного розміщення природних зон материка |
Мета: поглиблювати екологічні знання учнів, виховувати учнів на прикладах раціонального природокористування та охорони природи Євразії, з’ясувати на реальних прикладах наслідки прояву господарської діяльності людини на природу материка |
Мета: сформувати в учнів уявлення про особливості населення Євразії, його расовий, етнічний, релігійний склад; поглибити практичні навички учнів аналізувати причини нерівномірності розселення населення територією материка |
Мета: сформувати в учнів систему знань про сучасну політичну карту Євразії; поглибити практичні навички учнів працювати з тематичними картами атласу та контурними картами; сприяти розвитку вміння учнів аналізувати матеріал, що вивчається |
Тематичне оцінювання. Євразія |
Мета: повторити і систематизувати поняття і знання про природні ресурси; надати учням знання про використання основних видів природних ресурсів |
Мета: показати глобальний характер порушення природної рівноваги, узагальнити знання про природоохоронні території, показати роль міжнародного співробітництва і географічної науки в розв’язанні глобальних проблем людства |
Мета уроку: сформувати знання про фізико-географічне положення, особливості берегової лінії, історію відкриття та дослідження материка Північна Америка; удосконалювати вміння працювати з картою |
Цілі уроку: сформувати в учнів цілісне уявлення про біологію як систему наук про живу природу; розглянути об’єкти й методи біології, а також її значення в житті людини |
Цілі уроку: увести поняття систематики; розглянути основні одиниці класифікації; дати стислу порівняльну характеристику царств живої природи |