Головна » 7 клас

Мета: дати характеристику рослинності і тваринного світу Північної Америки, охарактеризувати природні зони та ознайомити учнів з національними парками материка, сформувати чіткі ознаки «тайги» Північної Америки
Мета: дати учням поняття про загальну характеристику населення, вчити учнів розуміти політичну карту, наносити на контурну карту країни і міста з великою кількістю населення, ознайомити учнів із населенням та господарством США та іншими державами материка
Тематичне оцінювання «Північна Америка»
Мета: дати учням знання про Євразію як найбільший за площею материк Землі, особливості її фізико-географічного положення та берегової лінії; розвивати навички самостійної характеристики фізико-географічного положення географічного об’єкта
Мета: дати учням наукові знання про відкриття і дослідження окремих регіонів материка, формувати навички самоосвітньої діяльності, роботи з додатковими джерелами географічних знань
Мета: визначити основні особливості тектонічної та геологічної будови Євразії; з’ясувати наслідки впливу давніх зледенінь на формування рельєфу материка, визначити закономірності розташування сейсмічно активних зон на материку
Мета: визначити загальні особливості рельєфу Євразії, з’ясувати закономірності поширення основних форм рельєфу територією материка, виявити характерні відмінності рельєфу Європи та Азії, визначити найбільші родовища корисних копалин
Мета: ознайомити учнів з особливостями формування клімату Євразії, сформувати знання учнів про кліматичні пояси і типи клімату Євразії, поглибити та систематизувати знання про особливості кліматичних умов на прикладі порівняння Північної Америки та Євразії
Мета: поглибити і систематизувати знання учнів про кліматотворні чинники за допомогою кліматичних карт; закріпити вміння визначати основні риси клімату на різних територіях материка, що формується під впливом певних кліматотворних чинників
Мета: сформувати в учнів загальні поняття про розподіл внутрішніх вод Євразії за басейнами і типом живлення; закріпити та поглибити практичні вміння учнів складати характеристики річок; систематизувати знання учнів про особливі риси поверхневих вод Євразії
1-10 11-20 ... 271-280 281-290 291-300 301-310 311-320 ... 411-420 421-423