Головна » 6 клас

Мета уроку: повторити відомості про життя Жуль Верна; розвивати вміння працювати з текстом, перевірити знання учнями розділів роману, що пропонувалися для домашнього читання
Мета: допомогти учням глибше усвідомити гуманіс­тичний зміст та ідейно-художні особливості твору; розвивати навички образного та логічного мислен­ня, артистичні здібності, естетичні смаки, пам'ять учнів; виховувати на засадах гуманістичних загаль­нолюдських цінностей
Мета: формувати інтерес до пригодницької літерату­ри; показати, що вона розкриває глибокі соціальні й моральні проблеми; познайомити з біографією та творчістю Жюля Берна; виховувати вдумливого чи­тача; розвивати навички групової форми роботи
Мета: пов'язати знання з літератури із життєвою практикою, з сучасністю; розвивати навички робо­ти з додатковою (довідковою) літературою, роботи в групах інтерактивними методами, кмітливість, оптимістичний погляд на життя, впевненість у своїх силах
Мета: дати уявлення про місце історії стародавнього світу у всесвітній історії; розглянути періодизацію історії людства; дати визначення понять «цивілізація», «археологія», «антропологія», «етнографія»; розвивати хронологічні вміння
Мета: дати уявлення про гіпотези появи людини на Землі, особливості взаємодії природи та предків людини, розвивати вміння роботи з таблицями, діаграмами, інформативним матеріалом та ілюстраціями, познайомитися з новими термінами і поняттями
Мета: дати уявлення про основні чинники, що визначили подальшу еволюцію людини; формувати навички встановлення причинно-наслідкових зв’язків; засвоїти поняття: «неандерталець», «льодовиковий період», «рід»; удосконалювати навички роботи з підручником
Мета: ознайомити учнів із змінами, яких зазнала первісна людина в процесі її розвитку, з’ясувати особливості нової форми людської спільноти
Мета: з’ясувати причини переходу людини до відтворюючого господарства, розкрити роль землеробства та скотарства в житті людини, сформувати уявлення про ремесло, тогочасні форми організації людського суспільства
Мета: сформувати уявлення про трипільську культуру, її розвиток, господарство, побут, релігію і мистецтво; продовжувати роботу з визначенням поняття, узагальнювати фактичний матеріал, розвивати логічне мислення; виховувати почуття поваги до національної історії
1-10 11-20 ... 171-180 181-190 191-200 201-210 211-220 ... 371-380 381-381