Головна » 6 клас

Мета: зацікавити учнів біографією й творчістю А. де Сент-Екзюпері; ознайомити з історією створення казки «Маленький принц»; засвоїти нові літературознавчі терміни; розпочати читання казки; виховувати повагу до книги як до джерела мудрості
Мета: працювати над вдосконаленням виразного читання за особами; розмірковувати над стосунками героїв казки; розкрити сутність алегоричних образів твору; розгадувати загадки Маленького принца; виховувати бажання працювати над собою
Мета: простежити шлях Маленького принца у Всесвіті; зрозуміти сенс цієї подорожі; розкрити сутність алегоричних образів; розвивати й вдосконалювати навички виразного читання; виховувати здатність критично ставитися до явищ навколишнього світу
Мета: розвивати зв’язне мовлення; виділяти спільні ознаки в композиції розділів про планети-астероїди; вчитися писати свій розділ у стилістичній єдності з казкою Екзюпері
Мета: продовжити читання казки; розкрити поняття «любов» і «дружба» й те, як їх розуміють герої казки та учні; розгадувати загадки героїв казки; виховувати повагу до справжніх життєвих цінностей
Мета: з’ясувати, які життєві цінності вважає головними автор казки; провести літературні паралелі; засвоїти терміни з теорії літератури; виховувати прагнення до самовдосконалення
Мета: зацікавити біографією та творчістю К. Паустовського; перевірити знання тексту казки «Теплий хліб»; удосконалювати навички роботи з текстом; працювати над виразним читанням; виховувати прагнення до істинних життєвих цінностей
Мета: перевірити рівень знань учнів за темою «Людина та її світ»; здійснити контроль засвоєння знань; розвивати зв’язне мовлення
Мета: повторити й узагальнити знання, отримані протягом року; розвивати образне й логічне мислення; виховувати любов до читання художніх творів
Мета: поглибити роботу з поняттям байка, алегорія, допомогти учням складати характеристику байкових персонажів; сформувати вміння знаходити повчальний зміст байки, пов'язаний з народною мудрістю; розвивати в учнях виразне читання
1-10 11-20 ... 161-170 171-180 181-190 191-200 201-210 ... 371-380 381-381