Головна » 6 клас

Мета: вдосконалювати навички виразного читання; працювати над інтонацією, логічним наголосом; навчати особливостей прочитання ліричного твору на прикладі поезії Ш. Петефі «Колити муж…»; виховувати культуру мовлення
Мета: зацікавити учнів біографією і творчістю Стівенсона, познайомити з історією створення роману «Острів скарбів», розвивати й вдосконалювати навички виразного читання, логічногомислення
Мета: розвивати навички складання характеристик літературних героїв, виявлення причини їх вчинків, зв’язного мовлення; вчити працювати в групі, виховувати прагнення до високих моральних цінностей
Мета: зацікавити учнів подіями роману; перевірити знання тексту; розвивати увагу, логічне мислення, уміння працювати в команді; виховувати повагу до сміливих мандрівників
Мета: розкрити негативні риси героїв-піратів; вчити розрізняти щирість і лицемірство на прикладах з роману; вдосконалювати навички роботи з текстом; розвивати зв’язне мовлення; виховувати прагнення до самовдосконалення
Мета: викликати інтерес учнів до твору-детективу; перевірити знання тексту повісті «Золотий жук» в ігровій формі; провести літературні паралелі; розвивати допитливість, спостережливість; виховувати прагнення постійно розвивати свої інтелектуальні здібності
Мета: здійснити контроль за засвоєнням знань за темою «Творчість Ш. Петефі та Р. Стівенсона»; розвивати письмове зв’язне мовлення, творчі здібності учнів
Мета: зацікавити учнів біографією і творчістю Р. Бредбері; ознайомитися з відомостями про Леонардо да Вінчі та його картину «Джоконда»; повідомити про особливості жанру новели; працювати над виразним читанням; розвивати почуття прекрасного
Мета: з’ясувати причини знищення цивілізації в новелі «Усмішка»; розкрити нищівний вплив бездуховності на життя людини; розвивати навички стислого переказу твору, зв’язного мовлення; виховувати небайдужість до долі людства
Мета: навчати учнів складати план твору, визначати основні його частини; писати твір-роздум за даною темою
1-10 11-20 ... 151-160 161-170 171-180 181-190 191-200 ... 371-380 381-381