Головна » 6 клас |
Мета: дати уявлення про природні та кліматичні умови Дворіччя, познайомити учнів із законами Хаммурапі; розвивати вміння працювати з історичною картою, порівнювати історичну інформацію, чітко висловлювати свої думки; розвивати навички групової роботи |
Мета: сформувати уявлення про ассірійців як про кращих воїнів свого часу, розповісти про їх завоювання та про загибель Ассирії під тиском підкорених нею народів; сформувати уявлення про Халдейське царство |
Мета: дати уявлення про країни Близького Сходу, сформувати уявлення про найважливіші етапи історичного розвитку Фінікії та Ізраїльсько-Іудейського царства, дати поняття «колонія», розкрити причини утворення колоній |
Мета: ознайомити учнів з природою та населенням Іранського нагір’я, історією утворення Перської держави, з’ясувати причини її розпаду, дати уявлення про реформи Дарія; продовжити роботу з історичними документами та історичною картою |
Мета: повторити, закріпити, поглибити знання з історії Передньої Азії; формувати вміння узагальнювати, порівнювати, робити висновки; розвивати творче мислення; виховувати інтерес до історії |
Мета: дати уявлення про Давню Індію, природно-кліматичні умови і географічне положення, історію утворення найдавніших держав долини річки Інд; розвивати вміння знаходити загальне в історії розвитку Давньої Індії та інших країн |
Мета: ознайомити учнів із найдавнішими культами та культурою Давньої Індії; дати уявлення про особливості суспільного ладу Індії; показати внесок староіндійської культури в розвиток світової науки і культури |
Мета: дати уявлення про природно-кліматичні умови, населення, історію утворення держави в Давньому Китаї; формувати навички визначення загальних закономірностей і особливостей в розвитку стародавніх держав |
Мета: ознайомити учнів з релігійними віруваннями і культурною спадщиною Давнього Китаю; удосконалювати навички інтерактивного вивчення нового матеріалу; показати неповторність й унікальність китайської культури |
Мета: оцінити навчальні досягнення учнів під час вивчення теми шляхом проведення письмової багаторівневої роботи; виявити питання, що недостатньо опрацьовані; удосконалювати навички виконання різнорівневих завдань |