| Головна » 6 клас |
|
Мета: охарактеризувати Геркулеса, перевірити знання тексту розділів з домашнього завдання; встановлювати між літературні зв’язки; виховувати прагнення наслідувати фізично й морально досконалих героїв |
|
Мета: з’ясувати, що таке рабство, час і причини його виникнення:дізнатися, чи існує воно в сьогоденні; навчати узагальнювати та систематизувати матеріал; виховувати гуманізм, повагу долюдей інших національностей |
|
Мета: перевірити знання учнями тексту роману, географічних назв, що в ньому зустрічаються; ознайомити з культурою, звичаями африканців; виховувати допитливість, активну життєву позицію, цілеспрямованість |
|
Мета: перевірити знання учнями тексту роману; виробляти вміння характеризувати героїв твору; розвивати логічне мислення; виховувати повагу до науки й техніки, прагнення до навчання |
|
Мета: розвивати зв’язне мовлення учнів; вчити писати твір за пропонованою вчителем темою, використовуючи знання, отримані на попередніх уроках; виховувати уважність, точність у доборі слів, розвивати повагу до науки й знань |
|
Мета: обговорити прочитаний твір Г. Бічер-Стоу; відшукати відповідь на проблемне запитання; вчитися висловлювати свою думку; брати участь у дискусії; виховувати негативне ставлення до рабства та всіляких проявів приниження людини |
|
Мета: ознайомитися з фактами біографії Дж. Лондона, історією створення північних оповідань, поняттям «оповідання»; вчити учнів працювати над виразним читанням твору; виховувати повагу до літератури та розуміння її значущої ролі в житті кожної людини |
|
Мета: вдосконалювати навички стисло переказувати зміст оповідання, давати характеристику героеві твору, аналізувати текст; розвивати усне зв’язне мовлення; формувати прагнення до високих моральних цінностей; виховувати мужню, відважну особистість |
|
Мета: познайомити учнів з біографією Ш. Петефі, навчати аналізувати учнів поетичний твір; розвивати зв’язне мовлення; виховувати повагу до подвигу людини |
|
Мета: вчити порівнювати твори зі схожою тематикою; продовжувати знайомство з непересічною особистістю Ш. Петефі; працювати над виразним читанням, навичками аналізу поетичного тексту; виховувати повагу до мужніх, вільних, здатних на повагу людей |