Головна » Зарубіжна література

Назва презентації Автор Короткий зміст

У літературній світлиці говорять про Чехова

596 17960.0Kb

Жамба Н.П.

Мета: систематизувати знання про життя і творчість письменника, ознайомити з його творчою лабораторією, розвивати навички роботи з біографічним матеріалом, ведення лаконічних записів, уміння і навички аналізу творів; виховувати активних читачів

У ніч перед Різдвом із героями М. Гоголя...

1193 20258.0Kb

Гонтарук О.Д.
Мета: закріпити знання учнями ідейно-художнього змісту повісті-казки М. Гоголя "Ніч перед Різдвом"; готувати до вибірко­вого творчого переказу; розвивати мислення, творчі здібності школярів, будити їхню уяву, фантазію; виховувати повагу до культурних надбань рідного народу
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу (за романом Ж. Верна «П’ятнадцятирічний капітан»)

1130 19884.0Kb

Устименко А.М.
Мета: повторити і узагальнити вивчений матеріал; вчити висловлювати власну думку щодо прочитаного; розвивати логічне мислення, уміння правильно та лаконічно відповідати на запитання
Узагальнення та систематизація знань. Урок із світової літератури для 7 класу

1035 1671.75Mb

Волошина І.О.
Мета уроку: узагальнити і систематизувати вивчений протягом навчального року матеріал; ознайомити із перспективами вивчення світової літератури у 8 класі; розвивати зв’язне мовлення учнів, вміння систематизувати і узагальнювати вивчений матеріал
Україна та українці у творчості І.Буніна

403 1619.58Mb

Киян Т.В.
У 1891 році Іван Бунін жив у Полтаві, працював у бібліотеці земської управи. З величезним інтересом він стежить за українською літературою, відвідує вистави трупи Саксаганського, захоплюється грою славетної Марії Заньковецької
Уміння Андрія Соколова залишатися справжньою людиною. Особливості образу оповідача та композиція твору “Доля людини”

667 1831.88Mb

невідомий
Запитання для учнів: Коли відбувається дія? Якою зображена весна? З якою метою у фінал оповідання автор уводить образ хмар, “що пропливають у синяві неба”? Яка роль пейзажу у творі?
УРЗМ. Вибірковий переказ “Подвиг Остапа”

679 202809.0Kb

невідомий
Бесіда з учнями. Що стає нам відомо про характер Остапа вже з перших сторінок повісті? Чи дійсно це непересічна особистість? Як говорить про характер Остапа його поведінка в бурсі? Як зарекомендував себе Остап на Січі?
УРЗМ. Дискусія за матеріалами домашнього опитування “Роль літератури у вихованні людських взаємин”

584 214635.0Kb

невідомий
Слово вчителя. Ми з вами щойно закінчили працювати над розділом, присвяченим красі людських взаємин. Серед вивчених творів були й такі, де йшлося про різні покоління
УРЗМ. Написання власної детективної історії

2256 2271.04Mb

невідомий
Бесіда на повторення теоретичного матеріалу. Що таке детектив? Які особливості детективного жанру? Що лежить в основі детективу? Скільки обов’язкових персонажів повинно бути у творі?
УРЗМ. Протиставлення життєвого вибору в долі синів Тараса: цілісність натури Остапа та конфлікт почуття і обов’язку в Андрія

660 1981.78Mb

невідомий
Образ батьківщини у повісті. “Тарас Бульба” Проблемна ситуація Що таке батьківщина? Чи потрібна людині вітчизна? Чи може людина жити без свого коріння, без пам’яті про предків, без відповідальності перед народом і країною?
1-10 11-20 ... 441-450 451-460 461-470 471-480 481-490 ... 511-520 521-530