Головна » Зарубіжна література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Творчість Адама Міцкевича – апогей польського романтизму. Перебування в Росії та Україні, відбиття вражень у його поезії

1075 167110.7Kb

Миргородець В.М.
Мета: ознайомити учнів зі сторінками біографії Адама Міцкевича; з’ясувати чинники, що вплинули на формування світобачення, літературного смаку, особливості творчої манери; розвивати пізнавальну діяльність учнів, уміння працювати з додатковою літературою
Творчість Гі де Мопассана

1670 1574.70Mb

Кошина Анна
Гі де Мопассан, повне ім'я Анрі Рене Альбер Гі (народився 5 серпня 1850, замок Міроменіль поблизу Турвіля-сюр-Арк, Приморська Сена - помер 6 липня 1893, Париж) - французький письменник, якого вважають натуралістом і декадентом, відомий в основному завдяки своїм новелам
Творчість японського поета Мацуо Басьо

672 1934.39Mb

Федорович С.І.
Мета наших уроків: ознайомитися з особливостями японської культури та поезії на прикладі творчості поета Мацуо Басьо; навчитися виразно читати хоку; виховати в собі повагу до інших людей та їх культури
Театр у Давній Греції. Виникнення трагедії та комедії. Видатні давньогрецькі трагіки

4854 1952.65Mb

Орленко Л.Л.
Мета: систематизувати самостійно отримані учнями знання про театр, збагатити і розширити знання учнів про давньогрецький театр, видатних трагіків, вплив на світову літературу і мистецтво, навчати сприймати матеріал за новітніми технологіями
Театр у Давній Греції. Есхіл як видатний давньогрецький драматург. Трагедія Есхіла „Прометей закутий”

1482 2171.46Mb

Яценко Л.О.
Мета: Ознайомити з особливостями виникнення, облаштування та функціонування давньогрецького театру з відомостями про життя і творчість Есхіла, сприяти усвідомленню того, що давньогрецький театр був важливим засобом виховання народу
Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями». Еволюція героїв (Шимек і Бузя) в часі. Біблійні мотиви в повісті

14374 357214.5Kb

Звєрєва Є.А.
Мета: розширити уявлення учнів про світле й прекрасне людське почуття - кохання, довести, що воно здатне змінюватися та розвиватися в часі, формувати морально-етичні цінності, шанобливе ставлення до Біблійних істин, потяг до прекрасного
Том Сойєр у сучасному світі. Урок із зарубіжної літератури для 5 класу

3116 167873.3Kb

Лавренко О.О.
Мета: підсумувати вивчене учнями з теми; розвивати усне монологічне мовлення, образне та асоціативне мислення, акторські здібності школяра; розвивати вміння працювати в мікрогрупах
Тонкий ліризм поезії Тютчева. Вірш «Я знаю в праосені пору»

638 149261.0Kb

Перебенесюк В.М.
Мета. Ознайомити з життям і творчістю поета; допомогти усвідомити красу, художню майстерність вірша «Я знаю в праоеені пору»; розвивати навички виразного читання, аналізу ліричних творів, уміння висловлювати власні думки та враження від прочитаного
Тонкий ліризм поезії Федора Тютчева

633 13868.0Kb

Тхоржевська Т.В.
Мета. Ознайомити учнів з творчістю російського поета Ф.Тютчева. Поглиблювати навички аналізу поетичного тексту, звертаючи увагу передовсім на красу "золотої осені", гармонійну єдність природи і людини
Трагедія В. Шекспіра «Гамлет». Проблема морального вибору у творі. Мотив помсти, його зв’язок з системою образів

3404 283109.5Kb

Яківець І.Я.
Мета: простежити еволюцію головного героя; розкрити поняття мотиву, вибору, вчинку; розвивати навички аналізу літературного образу, зіставлення образів, вміння висловлювати свою думку щодо образів, навички самостійної роботи з текстом
1-10 11-20 ... 421-430 431-440 441-450 451-460 461-470 ... 511-520 521-530