Головна » Зарубіжна література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Трагедія єврейського народу очима Пауля Целана

536 2041.10 Mb

Хмельницька О.Л.
Мета: на прикладі поезії П.Целана розкрити глибину трагедії Голокосту в модерністському зображенні; прищеплювати навички структурно – семантичного аналізу модерністського тексту; розвивати чутливість до поетичного слова – образу, уяву
Трагедія особистості в долі Родіона Раскольнікова

1188 17241.5 Kb

Губа Н.В.
Мета: розкрити характер героя роману в усій його складності, з’ясувати причини, що привели до морального падіння, розкрити огидність злочину; формувати вміння учнів осмислювати і коментувати прочитане; виховувати прагнення зберегти моральні якості, жити за законами моралі й етики
Трагізм долі мадемуазель де Сент-Ів та гуронця. Фінал повісті Вольтера „Простак”

8075 24789.0 Kb

Шевченко І.В.
Мета: розкрити трагізм долі мадемуазель Сент-Ів і Простака; допомогти учням проаналізувати фінал твору і сформулювати своє судження про нього; розвивати навички аналізу твору і конкретних образів, логічного мислення, зв’язного мовлення
Трагічне кохання Фауста й Маргарити

2842 2491.74 Mb

Київська Т.П.
МЕТА: навчати учнів розмірковувати над змістом прочитаного, простежити за розвитком сюжетної лінії Фауст – Маргарита; розвивати і вдосконалювати навички характеристики літературних персонажів, зв’язного мовлення учнів, творчі і логічні здібності учнів
Традиційність і своєрідність вирішення проблеми „поет і натовп” у поезії Ш. Бодлера „Альбатрос”

2436 1785.08 Mb

Стоцька Л.А.
Доля подарувала Шарлю Бодлеру лише 46 років, але він назавжди увійшов до еліти світової класики. Він належав до тих поетів,які не знайшли визнання і розуміння у сучасників. Його вважали аморальним, богохульником, анархістом, напівбожевільним
Традиційність і своєрідність вирішення проблеми „поет і натовп” у поезії Ш. Бодлера „Альбатрос”

829 18073.0 Kb

Кудря Н.В.
Мета: визначити місце Ш. Бодлера в літературному процесі кінця 19- поч.20 ст., поглибити знання учнів про модерністські зрушення у французькій поезії; вдосконалювати навички аналізу поетичного твору, виразного читання поезії: виховувати любов до літератури
Традиційність і своєрідність вирішення проблеми „поет і натовп”. Урок із світової літератури для 10 класу

764 17392.0 Kb

Созанська О.М.
Мета: розкрити особливості вирішення в поезії питання «поет і натовп», поглибити уявлення про естетичні погляди Бодлера, розвивати асоціативне мислення, комунікативну компетентність, виховувати потребу спілкування з мистецтвом
Туве Маріка Янсон

624 1571.81 Mb

Солонина О.П.
Туве Маріка Янсон (9 серпня 1914 – 27 червня 2001) Стала всесвітньовідомою, найзнаменитішою казкаркою Фінляндії завдяки своїм книгам про Мумі - тролях
Туве Янсон «Капелюх чарівника»

1391 1974.93 Mb

Солонина О.П.
Мета: навчальна: розкрити доброту і щирість мешканців Мумі - долу шляхом аналізу твору, перегляду окремих епізодів мультфільму, дати поняття учням про персонажів і героїв літературного твору, формувати навички виразного читання та аналізу тексту
У вічному пошуку істини (за трагедією Й. В. Гете „Фауст”)

3590 29076.0 Kb

Рябко А.М.
Мета: ознайомити учнів з історією створення та сюжетом трагедії; вдосконалювати їхні навички аналізу літературного образу, готуючи ґрунт для творчих відкриттів, зокрема написання листа; виховувати прагнення прокладати шлях до твору, його образів через власне "я"
1-10 11-20 ... 431-440 441-450 451-460 461-470 471-480 ... 511-520 521-530