Головна » Зарубіжна література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Просвітництво як літературна епоха. Вольтер (1694-1778) „Простак”. Ідейний зміст і художня структура повісті

1200 1673.17 Mb

Лящук Т.В.
Мета: актуалізувати знання учнів про напрями розвитку літератури доби Просвітництва; систематизувати знання учнів про життєвий та творчий шлях Вольтера, проаналізувати розділи 1 – 7 повісті “Простак”, розглянути сенс її назви та ідейний зміст
Прославлення сили людського характеру в романі Ж. Верна “П’ятнадцятирічний капітан”

1129 2272.42 Mb

невідомий
Бесіда з учнями. В якій країні жив Ж. Верн? Місто, в якому народився письменник. Що вивчав Ж. Верн у Парижі? Країна, до якої хотів вирушити 11-річний Ж. Верн
Протиставлення „справжнього” і „штучного” в казці Г. К. Андерсена „Соловей”. Соловей як втілення сили природи й мистецтва

6536 2674.50 Mb

Усенко С.М.
Мета: розглянути казку Г.К.Андерсена «Соловей»; розкрити протиставлення «справжнього» й «штучного» в казці; розвивати вміння та навички аналізувати текст, характеризувати персонаж, порівнювати образи героів, робити висновки
Протиставлення образів пасербиці - з одного боку та мачухи та її рідної доньки з другого як утілення конфлікту добра і зла

462 17236.0 Kb

Водяницька І.І.
Мета: поглибити знання учнів про драматичний твір, проаналізувати особливості образної системи твору; досконалювати навички аналізу тексту, виразного читання, інсценізації; розвивати творчу уяву, абстрактне мислення
Публій Вергілій Марон. Поема «Енеїда» як літературна обробка легенди про троянця Енея - засновника Риму.

1402 199805.5 Kb

Савкова О.В.

Мета: подати загальні відомості про «золоту добу» римської культури літератури; розкрити значення творчості Вергілія як найвидатнішого римського поета, творця національного героїчного епосу; розкрити особливості композиції твору, дослідити зв'язок з поемами Гомера

Публій Вергілій Марон. Поема «Енеїда» як літературна обробка римської легенди про троянця Енея - легендарного засновника Риму

3573 1904.31 Mb

Простяк Л.М.
Мета. Навчальна: подати загальні відомості про "золоту добу" римської культури та літератури, розкрити значення творчості Вергілія найвидатнішого римського поета, творця національного героїчного епосу
Пушкін і Україна

713 1611.96 Mb

Жугіна Анастасія
Пушкін був у близьких стосунках із українцями М. Маркевичем, М.Максимовичем, Д. Бантишем-Каменським, Орестом Сомовим, допомагав М. Гоголеві увійти в російську літературу
Р. Бредбері „Все літо в один день”

5449 25542.0 Kb

Чоловська А.Б.
Мета: продовжити знайомство з творчістю американського письменника-фантаста Р.Бредбері, проаналізувати зміст новели «Все літо в один день»; розвивати уміння аналізувати художній текст, характеризувати образи, висловлювати власні думки, мислити образно
Р. Л. Стівенсон „Вересковий мед”. Уславлення в баладі мужності й волелюбності людини

1002 183992.0 Kb

Корсун А.М.
Мета: актуалізувати знання учнів про Р.Л. Стівенсона, проаналізувати текст балади, визначити в ньому характерні ознаки літературної балади та вплив балади фольклорної, проаналізувати поведінку персонажів твору
Р. Л. Стівенсон. “Вересовий трунок” як героїчна балада. Уславлення у творі подвигу кельтів в боротьбі з іноземними загарбниками

3224 3774.60 Mb

невідомий
Р. Л. Стівенсон народився в 1850 р. в місті Единбурзі, що в Шотландії. Все життя боровся з туберкульозом. Дуже любив читати. Вже в 12 років почав видавати рукописний журнал з власними творами, що були сповнені фантастики і пригод
1-10 11-20 ... 331-340 341-350 351-360 361-370 371-380 ... 511-520 521-530