Головна » Зарубіжна література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Постмодернізм – одне з найяскравіших літературних явищ другої половини ХХ століття

880 1781.47Mb

Кошова В.М.
Вперше термін «постмодернізм» згадується у 1917 році в роботі німецького філософа Рудольфа Панвінца «Криза європейської культури», але поширився він лише наприкінці 1960-х років спершу для означення стильових тенденцій в архітектурі, а пізніше – у літературі, малярстві та музиці
Почуйте прекрасне й не залишайтеся байдужими (Краплини японської культури і поезії)

975 18855.5Kb

Гулик Л.В.
Мета: Познайомити учнів з культурою Японії, її мистецтвом; познайомити з хокку - жанром японської поезії; прищеплювати інтерес до культури народів світу. Розвивати логічне мислення, уяву, зв'язне мовлення, навички самостійної роботи з додатковою літературою
Презентація за романом Ф.Достоєвського “Злочин і кара”

2416 5546.78Mb

Пак Наталія, Скаб’як Вікторія
Всі сюжетні лінії роману тісно переплетені, так що усі герої перебувають у постійних взаємостосунках, які в тій чи іншій формі виявляються причетними до долі головного героя роману і віддзеркалюють порушені соціальні, морально-філософські проблеми
Презентація на тему: «Гоголь і Україна»

1959 2917.54Mb

Антонюк Віктор
Зміст: 1.Коротка біографія Миколи Васильовича Гоголя. 2.Великі сорочинці і Гоголь. 3.Село Василівка і Гоголь. 4.Ніжин і Гоголь. 5.Київ і Гоголь. 6.Одесса і Гоголь
Пригоди та екзотика в романі “Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо”

671 1601.13Mb

невідомий
Бесіда з учнями. Що ми дізналися про Робінзона? Чому він вирушив у мандри? Як Робінзон опинився на безлюдному острові? Яка була реакція Робінзона на те, що трапилося?
Прислів’я та приказка - мудрість народна

1175 16039.0Kb

Овчаренко О.А.
Мета: вчити учнів розуміти глибинний зміст народних висловів, а також збудити бажання фантазувати, висловлюватися, реалізувати власні здібності, визначаючи розуміння процесів навколишньої дійсності; формувати відчуття вільного мовлення
Прислів’я та приказки як джерело народної мудрості

3669 18134.0Kb

Калмикова Г.І.
Мета уроку: засвоїти поняття “прислів’я”, “приказки”, закріпити поняття “усна народна творчість”, вчитися розуміти значення прислів’їв та приказок, давати повну відповівдь на запитання; викликати бажання звіряти свої вчинки з морально-етичними нормами, відображеними в народних прислів’ях
Причини популярності образу Прометея

1256 1911.08Mb

невідомий
Це цікаво. В деяких областях Греції Прометея шанували як бога. На честь Прометея було запроваджено свято – біг із запаленими смолоскипами (прометеї)
Проблематика й система образів роману М.Булгакова «Майстер і Маргарита»

1437 1846.22Mb

М.Кононов
Роман М.Булгакова “Майстер і Маргарита” – попередження людству про порушення Законів Буття. Проблема свободи творчості митця та його долі в умовах тоталітаризму
Провідні мотиви поезії Поля Верлена – „пейзажі душі”, їх своєрідність і насиченість символами (на прикладі вірша „Осіння пісня”)

6291 24567.5Kb

Галівець Т.Ю.
Мета уроку: розкрити особливості поезії Верлена, насиченість її символами, охарактеризувати її провідні мотиви; розвивати вміння зіставляти переклади; формувати навички аналізу поетичних творів; виховувати любов до поезії
1-10 11-20 ... 321-330 331-340 341-350 351-360 361-370 ... 511-520 521-530