Головна » Зарубіжна література |
Мета: вчити учнів розуміти глибинний зміст народних висловів, а також збудити бажання фантазувати, висловлюватися, реалізувати власні здібності, визначаючи розуміння процесів навколишньої дійсності; формувати відчуття вільного мовлення; розвивати логічне мислення, навички роботи з книгою; виховувати порядність,чесність, доброзичливість. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Обладнання: виставка книг, ілюстрацій до прислів’їв і приказок, підручники, збірка прислів’їв та приказок, висловлювання. Структура уроку І. Мотивація навчальної діяльності Вчитель: оголошує тему і мету уроку, запис у зошити. ІІ. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу Вчитель: в глибоку давнину людьми складалися пісні, билини, загадки, прислів’я і т.т. – безсмертні твори людської мудрості, фантазії. Вони створювалися у часи, коли не було писемності і слово передавалося усно. Які ж твори входять до складу УНТ? Скоро, Піс, Мі, За, Би, Каз, При, Прис, Прик, ки, лів’я, казки, мети, фи, мовки, гадки, лини, ні Вчитель: усна народна творчість – це скарбниця народної мудрості. Кожне прислів’я сповнене змісту; недарма говорять «Всякая пословица недаром молвится». Поясніть, як ви розумієте цей вислів? / робота з термінами «прислів’я і приказка»/ Наведіть приклад прислів’їв і приказок, використовуючи підручник, поясніть ваш вибір. Прислів’я охоплюють весь спектр життя людини тому тематика їх різнобічна. Наведіть приклади тем прислів’їв і приказок 1 варіант – праця 2 варіант – навчання 3 варіант – Батьківщина /перевірка запису/ Підкресліть слова на які потрібно робити логічний наголос, які потрібно виділити. Прочитайте виразно. Зустрічають по-одягу - проводжають по розуму. Згадайте відомі вам прислів’я, приказки. Коли, за яких обставин ви їх почули? /робота з збіркою прислів’їв та приказок/ Прочитайте прислів’я виразно, відриваючи очі від сторінки, кидаючи час від часу погляд на слухачів. Спробуйте повторити по-пам’яті. Мухи не образить; Вкладає душу у справу; Працює з вогником. Поясніть пряме і переносне значення прислів’їв: «Що в воду впало, те пропало», «Яка яблунька, таке й яблуко». Собака лежала під хлівом на сіні. Корові захотілось сінця, вона підійшла під хлів і тільки схопила віхоть сіна - собака загарчала і кинулась на неї. Корова відійшла і сказала: «Хоча б сама їла, а то…»
ІІІ. Узагальнення вивченого матеріалу Які жанри фольклору вам відомі? ІУ. Підведення підсумків уроку. Аргументація оцінок. У. Домашнє завдання.Напишіть оповідання заголовком до якого стала б приказка «Друзі пізнаються в біді».
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |