Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Сповнюйте життя мріями. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи й неволі

804 21759.0 Kb

Коробенко Г.П.
Мета: обговорити зміст оповідання; удосконалювати навики характеризувати головного персонажа; пояснити алегоричність образу коня Шептала; розвивати вміння давати власну оцінку поведінці персонажа, дискутувати про життєвий вибір сучасної людини
Стара моя душа на тім огні згоріла. (Комедії І. К. Карпенка-Карого „Мартин Боруля” та Ж. Б. Мольєра „Міщанин-шляхтич”)

1378 22057.5 Kb

Гулик Л.В.

Мета: Шляхом порівняння творів показати єдність літературного процесу, пошуки різних ліній, які можуть забезпечити його цілісність; сприяти розумінню духовної єдності та національної своєрідності різних літератур у культурно-історичному розвитку суспільства

Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Характеристика образів Сергія та Митька

5591 38060.5 Kb

Федорова І.І.
Мета: розкрити значимість образів Сергія і Митька у творі, їх роль у розкритті ідейного змісту повісті; зясувати кульмінаційний момент твору
Степан Руданський «Наука». Аналіз твору. Проблематика вірша. Образи матері та батька, їхня життєва наука

5170 2322.69 Mb

Малоіваненко Ю.Г.
МЕТА УРОКУ: Навчальна: ознайомити учнів із віршем С. Руданського “Наука”; разом усвідомити ідейно – художній зміст твору, його значення, визначити проблематику вірша,особливості форми твору; поглиблювати та вдосконалювати вміння учнів працювати за проектною методикою
Сторінками життя та творчості Тараса Шевченка

1089 20782.5 Kb

Ковальчук В.А.
Мета: сприяти поглибленню учнівських знань про творчість Т.Шевченка, розвивати культуру зв’язного мовлення, пам'ять, логічне мислення, увагу, спостережливість, вміння робити висновки, чітко формувати і висловлювати свою думку
Стус Василь Семенович

663 1984.94 Mb

Макаренко Галина, Смоляр Катерина
Народився в селянській родині. 1939 батьки — Семен Дем'янович та Ірина Яківна — переселилися в місто Сталіно (нині Донецьк), аби уникнути примусової колективізації. Ще через рік (1940) забрали туди своїх дітей
Сучасна дитяча проза. Наталка Сняданко „Країна поламаних іграшок та інші подорожі”

957 15989.0 Kb

Дубнюк З.І.
Мета: ознайомити і зацікавити учнів 5 класу творчістю сучасної української письменниці Наталки Сняданко; залучити якомога більше учнів до читання сучасної прози; розвивати уяву, комунікативні та творчі здібності, вміння висловлювати власну думку
Сучасне осмислення сторінок історії (за циклом поезій „Не поховані” зі збірки Наталки Нікуліної „Знамення калини”)

556 22851.5 Kb

Панасюк А.В.
Мета: навчальна: ознайомити та зацікавити учнів вивченням поетичної творчості поетеси рідного краю Наталки Нікуліної; сприяти вдосконаленню навичок виразного читання учнів
Сучасні українські літературні казки. Василь Симоненко «Подорож у країну Навпаки»

655 13394.0 Kb

Татаренко О.В.
Мета: вчити через казкові образи відчувати слово з його найтоншими відтінками; вчити обґрунтовувати свої погляди, розвивати удосконалювати навички виразного читання; розвивати мовлення, мислення, естетичні чуття; виховувати любов і повагу до близьких людей
Т. Г. Шевченко – „духовний батько” українців, основоположник нової української літератури

1604 167607.0 Kb

Охріменко О.М.
Мета: доповнити, систематизувати й узагальнити знання учнів про письменника, його життєвий і творчий шлях, значення письменника для згуртування українців, підвищення національної самосвідомості
1-10 11-20 ... 461-470 471-480 481-490 491-500 501-510 ... 581-590 591-597