Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Т. Г. Шевченко „Садок вишневий коло хати”». Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т. Г. Шевченка. Поетичні засоби мови

1185 16974.5 Kb

Ступак Т.А.
Мета: навчитися передавати настрої пейзажних поезій за допомогою виразного читання, описувати власні відчуття, викликані художнім словом; розвивати навички виявлення й аналізу наявних у тексті епітетів, порівнянь; виховувати любов до батьківського дому
Т. Г. Шевченко. Виразне читання віршів напам’ять

826 18749.0 Kb

Петриченко Є.А.
Мета: за допомогою засобів виразного читання домогтися розуміння учнями ідейно – художнього змісту Шевченкових творів, усвідомлення їх багатозначності, краси й поетичної довершеності
Т. Г. Шевченко. Поема „Кавказ”

1463 18943.0 Kb

Дуфала В.М.
Мета: допомогти учням з'ясувати бачення Шевченком національної проблематики, ідейно-художні особливості поеми «Кавказ»
Т. Г. Шевченко. Поема «Наймичка»

997 15440.5 Kb

Шуба І.В.
МЕТА: розкриття образу знедоленої жінки-матері, її трагічної долі, осмислення становища жінки в кріпацькій Україні; розвиток навичок виразного читання ліричних творів; вміння робити висновки, висловлювати власні судження, почуття; комунікативної компетенції
Т. Шевченко. Життєвий і творчий шлях поета. Вірш „Мені тринадцятий минало”

1480 182101.0 Kb

Олексійчук Л.С.
Мета: поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Т. Шевченка, ознайомити учнів зі змістом вірша, його художніми особливостями, з’ясувати автобіографічну основу; розвивати навички виразного читання, аналізу віршів, асоціативне мислення
Т. Шевченко. Розкриття трагічної долі жінки-матері у поемі «Наймичка»

901 19464.5 Kb

Загірняк Л.Б.
Мета: розкрити образ знедоленої жінки –матері, її трагічної долі, жертовну любов до сина; відтворити картини селянського побуту, познайомити з народними звичаями, обрядами; поглибити вміння вести психологічне дослідження з елементами дискусії
Т. Шевченко. Творче життя поета. „Мені тринадцятий минало”. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі

711 184454.4 Kb

Білоус В.Л.
Мета: поглибити знання учнів про життя і творчість Т. Шевченка, проаналізувати його автобіографічний програмовий твір, в якому прослідковується мотив всеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові; ознайомити школярів з контрастом як художнім прийомом
Та, що розуміла мову квітів (за оповіданням Ірен Роздобудько „Що може пензлик”)

650 16554.6 Kb

Забєліна І.Л.
Мета: познайомити із сучасною письменницею; ознайомити учнів із фрагментами життєпису Катерини Білокур, змістом оповідання; зацікавити особистістю талановитої художниці, її творчістю; формувати вміння виразно й осмислено читати, аналізувати зміст
Тарас Григорович Шевченко (1814 – 1861)

598 206423.0 Kb

Гук Яна

Тарас Шевченко народився 25 лютого (9 березня) 1814 у селі Моринці Звенигородського повіту Київської губернії. Був третьою дитиною селян-кріпаків 1822р. батько віддав його “в науку” до кирилівського дяка

Тарас Григорович Шевченко. Виразне читання вивчених віршів напам’ять

1141 258636.0 Kb

Гончаренко О.П.
Мета: допомогти учням глибше усвідомити художню цінність Шевченка через виразне та вдумливе читання , розвивати пам’ять, артистичні здібності учнів, уміння висловлювати свої думки з приводу прочитаного; формувати активну громадянську позицію
1-10 11-20 ... 471-480 481-490 491-500 501-510 511-520 ... 581-590 591-597